شناسهٔ خبر: 47843124 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ظهور و بروز اراده ملی؛

حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای باشکوه و غرورآفرین است

سبزوار- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار گفت: حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای باشکوه و غرورآفرین بوده و بیانگر اراده مصمم ملت برای عبور از مشکلات و حمایت از آرمانهای انقلاب و امام (ره) است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ پاسدار هادی موحدنیا روز جمعه با حضور در شعبه اخذ رای مسجد جامع سبزوار طی گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: پیام حضور پرشور مردم در انتخابات امروز بشارت عزت و سرافرازی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: انتخابات امروز بار دیگر حضور پرشور و وحدت آفرین ملت ایران و شکست جبهه استکبار جهانی را به نمایش می گذارد.

فرمانده سپاه سبزوار گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات عامل قوام نظام اسلامی و ادامه ناکامی‌های استکبار است.

وی افزود: مردم طی ۴۲ سال گذشته با درک صحنه‌های حساس و مهم در عرصه انتخابات، راهپیمایی ها و تایید نظام پای کار بوده‌اند و این بار نیز با مشارکت پرشور و آگاهانه خود توطئه دشمن را نقش بر آب می کنند.

سرهنگ موحدنیا ادامه داد: مردم ایران اهل روزهای سخت هستند و بزنگاه‌های تاریخی را خوب درک می کنند لذا در انتخابات امروز با حضور پرشور خود پای صندوق‌های اخذ رای و انتخاب نامزدهای اصلح توسعه ملی و منطقه ای کشور را شتاب می بخشند.

۲۰۹ شعبه اخذ رای شامل ۱۶۰ شعبه ثابت و ۴۹ شعبه سیار برای این دوره از انتخابات در شهر سبزوار و بخش های مرکزی و روداب پیش بینی شده و حدود پنج هزار نفر از عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت و امنیتی در برگزاری انتخابات در این شهرستان مشارکت دارند.

همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دومین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه، انتخابات ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز در بیش از پنج هزار شعبه اخذ رای، ۸۶ شهر و ۲ هزار و ۳۰۰ روستای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

مرکز شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

نظر شما