شناسهٔ خبر: 47842965 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حضور چشمگیر کهگیلویه و بویراحمدی‌ها تحت الشعاع بی تدبیری مسئولان/داد روستاییان هم درآمد

در حالی که مردم از اولین ساعات و برخی از آن ها از ساعت ۶ صبح در محل دبیرستان تیزهوشان یاسوج و سایر حوزه‌ها حضور داشتند اما مسئولان هنوز به دنبال رفع مشکلات ریز و درشت در شعبه از جمله نصب انتخابات بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج در حالی که مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به مانند همیشه به صورت گسترده پای صندوق های رای حاضر شده و از این اولین ساعات روز رای گیری در حوزه‌های انتخابیه حضور داشتند اما بی تدبیری که بخشی از آن برگرفته از بی تدبیری ها در مرکز بود حضور پرشکوه و پر شور مردم را تحت شعاع قرار داد.

هر چند مسئولان دلیل اصلی تاخیر در برگزاری انتخابات را مشکل سیستم الکترونیکی اعلام می کنند اما با حضور در اصلی ترین مکان رای گیری در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در دبیرستان تیزهوشان دریافتیم که مسئولان تا ساعت ۸ صبح علاوه بر مشکل الکترونیکی که بهانه اصلی اختلال در روند انتخابات بود هنوز بنرهای مربوط به اسامی کاندیداهای شوراها و اسامی کاندیداهای ریاست جمهوری را نصب کرده بودند.

در حالی که مردم از اولین ساعات و برخی از آن ها از ساعت ۶ صبح در محل دبیرستان تیزهوشان یاسوج حضور داشتند اما مسئولان هنوز به دنبال رفع مشکلات ریز و درشت در شعبه از جمله نصب انتخابات بودند.

همچنین از برخی شهرهای کوچک و بزرگ و دهستان‌ها و روستاهای استان گزارش می رسد که در روند برگزاری انتخابات اختلال ایجاد شده و هنوز صندوق‌های رای به برخی از روستاها نرفته است برخی دیگر از مخاطبان خبرگزاری از روستاهای استان طی پیامک های تلفنی به خبرنگار ما از روند رای گیری در روستاهای خودشان گلایه کردند آنها می گویند در حالی که ۸۰ درصد مردم روستا رای نداده‌اند صندوق‌های رای به روستاهای دیگر منتقل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما