شناسهٔ خبر: 47842893 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ظهور و بروز اراده ملی؛

عروس و داماد ورامینی زندگی مشترک خود را پای صندوق رأی آغاز کردند

تهران- ایرنا- زوج جوان ورامینی در نخستین روز زندگی مشترک خود با حضور پای صندوق اخذ رای، در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی، با انداختن آراء به صندوق، زندگی خود را آغاز کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، این عروس و داماد به همراه جمعی از اقوام و خویشاوندان با حضور در مسجد جامع تاریخی ورامین، به عنوان صنوق شماره یک شهرستان، در میان شادی تمامی حاضران در این مکان تاریخی ، رأی خود را به صندوق‌ها انداختند.

این زوج جوان ورامینی شرکت در انتخابات را حق خود اعلام کردند و اظهار داشتند که از این حق خود با انتخاب فرد اصلح استفاده می‌کنند.

داماد جوان که میلاد خانی نام دارد، به خبرنگار ایرنا گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی حق تعیین سرنوشت را با انتخابات به مردم داده و ما نیز امروز در این مکان حاضر شدیم که از این حق خود استفاده کنیم.

وی افزود: ما پس از جاری شدن خطبه عقد، در شعبه اخذ رأی حاضر شدیم تا این پیوند را با ساختن آینده‌ای روشن برای خود و دیگر افراد جامعه گره بزنیم.

وی تصریح کرد: حضور در صندوق اخذ رای وظیفه‌ای دینی و ملی است و همه باید از این حق برای ساختن آینده‌ای روشن استفاده کنیم.

این داماد جوان تأکید کرد: همه مردم باید نسبت به سرنوشت خود حساس بوده و با حضور پرشور در انتخابات، دشمنان را از دشمنی مأیوس و دوستداران نظام را به آینده‌ای روشن امیدوار کنند.

وی گفت: مردم دین خود را به نظام با شرکت در انتخابات ادا کردند، مسوولان نیز باید به این رأی مردم احترام گذاشته و با خدمت رسانی بی‌منت،مشکلات را به ویژه در حوزه اقتصادی از پیش پای جامعه بردارند.

۱۸۹ شعبه اخذ رأی، آراء مردم شهرستان ورامین را جمع آوری می‌کند.

۷۵ نفر در حوزه شهر ورامین و ۱۵ نفر در حوزه شهر جواداباد برای رسیدن به ۹ کرسی شورای شهر ورامین و ۵ کرسی شورای شهر جوادآباد با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نخستین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ( ۶ حوزه انتخابیه تهران، تفرش، کبودرآهنگ، گچساران، آستانه اشرفیه و میانه) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری (۴ حوزه تهران، قم، خراسان رضوی و مازندران) امروز -جمعه ۲۸ خرداد- برگزار می‌شود.

طبق اعلام ستاد انتخابات کشور شمار افراد واجد شرایط در این انتخابات ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار و ۳۰۷ نفر است که از این تعداد، یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی هستند.

زمان آغاز فرایند انتخابات از ساعت ۷ صبح جمعه آغاز شده است و تا ساعت ۲۴ ادامه خواهد داشت و امکان تمدید ساعت اخذ رای تا ساعت ۲ بامداد شنبه وجود دارد.

نظر شما