شناسهٔ خبر: 47842861 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار نهبندان:

بیش از ۷ هزار نفر در نهبندان آرای خود را به صندوق ها انداختند

بیکی گفت: تا ساعت ۱۱ صبح امروز (۲۸ خرداد) بیش از هفت هزار نفر در شهرستان نهبندان آرای خود رای به صندوق ها انداختند.

صاحب‌خبر -

«مجید بیکی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، ضمن قدردانی از حضور گسترده آحاد مردم در انتخابات 1400، اظهار کرد: شهرستان نهنبدان 37 هزار واجد شرایط رای دادن دارد که از این تعداد حدود 500 نفر رای اولی هستند.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه 99 شعبه اخذ رای در شهرستان نهبندان پیش بینی شده است، افزود: تعداد شعبات اخذ رای نسبت به انتخابات گذشته 17 درصد افزایش داشته است.

 

بیکی تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از اوایل صبح در شهرستان نهبندان آغاز شده است و تاکنون مشارکت مردم خوب بوده است.

 

وی عنوان کرد: تا این لحظه بیش از 20 درصد مردم نهنبدان در انتخابات مشارکت کرده اند، و بیش از هفت هزار نفر در نهبندان رای خود را به صندوق ها انداخته اند.

 

فرماندار نهبندان با بیان اینکه حضور حداکثری و پرشور مردم در جریان انتخابات موجب اقتدار و شکوه ایران است، گفت: از تمامی آحاد مردم خواستاریم تا در جهت  توسعه و آبادانی کشور، استان و شهرستان در انتخابات حضور یابند.

 

بیکی با اشاره به اینکه تعرفه کافی برای انتخابات در شهرستان نهبندان توزیع شده است، گفت: در خصوص تامین تعرفه ها در نهبندان مشکلی نداریم.

 

وی در پایان از مردم خواست تا در مدت زمان باقی مانده در انتخابات حضور یابند و رای گیری را به ساعات پایانی شب موکول نکنند تا آرای مردم در کمال آرامش جمع آوری شود.

پایان پیام/575

نظر شما