شناسهٔ خبر: 47842772 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی خبر داد؛

مصرف ۷۰ درصد از تعرفه های انتخاباتی برخی شعب/درخواست تعرفه در ۸ روستا

خوش خبر با بیان اینکه ۷۰ درصد از تعرفه های انتخاباتی توزیع شده در برخی از شعب اخذ رای خراسان جنوبی تاکنون مصرف شده است، گفت: در هشت شعبه در روستاهای بیرجند و سربیشه تعرفه مجدد توزیع شده است و مردم نگران کمبود تعرفه نباشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «ناصر خوش خبر» ظهر امروز (28 خرداد) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با همکاری سازمان ارتباطات و فناوری استان مشکل اینترنت استان برای ادامه فرآیند رای گیری در تعدادی از شعب برطرف شد.

 

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم در ساعات اولیه در یک هزار و ۲۴ شعبه اخذ رای در سطح استان حضور یافتند، افزود: پروتکل های بهداشتی به خوبی توسط شعب و مردم استان رعایت شده است.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون حضور مردم به خصوص رای اولی ها چشمگیر بوده است، ادامه داد: این موضوع احساس مسئولیت مردم در تعیین سرنوشت کشور را نشان می دهد و از فرهنگ مردم استان نشات می گیرد.

 

خوش خبر در ادامه بیان کرد: امروز نگاه خاص داخل و خارج کشور نگاه به سمت انتخابات ایران اسلامی و امیدواریم آن چه که رقم می خورد باعث اعتلا و ارتقا و توسعه کشور شود.

 

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بیش از ۷۰۰ هزار تعرفه برای انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است، ادامه داد: برای شوراها ۷۸۴ هزار تعرفه بین فرمانداری های استان توزیع شده است.

 

وی با بیان اینکه در هشت شعبه اخذ رای در سطح استان تعرفه ها به پایان رسید، افزود: این شعب در روستاهای بیرجند و سربیشه مستقر هستند و این موضوع نشان دهنده حضور باشکوه مردم است و مجدد بحث توزیع تعرفه در این شعب در دستور کار قرار گرفت.

 

خوش خبر با تاکید بر اینکه یک هزار و ۲۰ شعبه در استان آماده اخذ رای از مردم هستند، گفت: در برخی از شعب اخذ رای، ۷۰ درصد از تعرفه ها مصرف شده است؛ برای تعرفه هیچ مشکلی وجود ندارد و متناسب با جمعیت هر بخش استان تعرفه به میزان مورد نیاز توزیع شده است تا مردم با کمبود تعرفه مواجه نشوند.

 

رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی بیان کرد: نامزدهای ثبت کننده برای انتخابات شوراها در خراسان جنوبی، برای تصاحب ۲۵۵ کرسی به رقابت می پردازند.

 

وی در پایان گفت: زمان رای گیری از ۷ صبح تا ۱۷ بعد ازظهر است و با توجه به حضور مردم و طبق فرآیند های قانونی بحث تمدید زمان شرکت در انتخابات پیگیری خواهد شد.

 

 

 

پایان پیام/573

نظر شما