شناسهٔ خبر: 47842679 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ظهور و بروز اراده ملی؛

زوج سالمند اشنویه‌ای به انتخابات آری گفتند

مهاباد- ایرنا- زوج ۷۶ و ۸۳ ساله اشنویه ای با حضور در یکی از شعب اخذ رای در این شهرستان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شرکت کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، این زوج کهنسال به همراه جمعی از فرزندان و خویشاوندان خود دست در دست هم با حضور در شعبه شماره پنج مدرسه سعیدامینی شهرستان اشنویه آرای خود را در میان تشویق حاضران و دیگر رای دهندگان به صندوق انداختند.

"کریم خانزاده" و "خدیجه روستایی" در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، حضور در پای صندوق رای را وظیفه خود دانسته و اظهار داشتند: شرکت در انتخابات سن و سال نمی شناسد و همه مردم وظیفه دارند با احساس مسوولیت در قبال سرنوشت شهر و کشور خود در آن مشارکت کنند.

آنها که با شور و اشتیاق فراوان در پای صندوق رای حاضر شده بودند، اضافه کردند: داشتن سن بالا و حتی معلولیت و سایر دلایل دیگر نباید مانع شرکت در این روز مهم باشد و ما نیز گفتیم در این انتخابات شرکت کنیم تا در سرنوشت کشور خود سهیم باشیم.

زوج سالمند اشنویه ای تاکید کردند: در شرایطی که دشمنان قسم خورده نظام تلاش دارند تا با تبلیغات منفی مردم را از حضور در انتخابت مأیوس کنند مردم با حضور پرشور و حماسی خود، این توطئه دشمن را نیز خنثی می کنند.

شهرستان مرزی اشنویه در جنوب آذربایجان غربی و هم مرز با کشورهای عراق و ترکیه واقع شده است.

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از امروز ۲۸ خرداد در سراسر کشور آغاز شده است.

نظر شما