شناسهٔ خبر: 47842669 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ظهور و بروز اراده ملی؛

مسوولان گنبدکاووس: مردم رای دادن را به آخر وقت موکول نکنند

گنبدکاووس - ایرنا - مسوولان گنبدکاووس با قدردانی از حضور گسترده مردم این شهرستان در ساعات اولیه انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، از آنها خواستند تا رای خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

صاحب‌خبر -

فرماندار ویژه گنبدکاووس روز جمعه با حضور در شعبه اخذ رای مسجد قائمیه این شهر ضمن قدردانی از حضور مردم در شعب اخذ رای به خبرنگاران گفت: اقوام مختلف مردم این شهرستان همیشه در صحنه‌ حمایت از نظام و رهبری مشارکت خوبی داشته‌اند و بدون تردید در انتخابات امروز نیز همدلی و همراهی خود با نظام و رهبری را یک بار دیگر به نمایش می‌گذارند. 

عبدالقدیر کریمی افزود: امروز مردم گنبدکاووس با درک واقع بینانه از شرایط کشور و منطقه و در راستای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت و مراقبت از عزت و سربلندی جمهوری اسلامی، حضوری پرشور در انتخابات خواهند داشت.

وی اضافه کرد: رصد ۲۸۱ شعبه اخذ رای در روستاهای بخش مرکزی و داشلی برون و ۲ شهر گنبدکاووس و اینچه برون از هفت صبح تاکنون نشان از حضور خوب مردم در پای صندوق‌های اخذ رای دارد که انتظار می‌رود در ساعات پایانی به‌ویژه عصر این حضور با شکوه و عظمت بیشتری همراه باشد.

کریمی ادامه داد: استفاده از سامانه احراز هویت انتخابات در گنبدکاووس دقایقی به دلیل قطع ارتباط کشوری، متوقف شده بود که در کمترین زمان مشکل حل و ارتباط برقرار شد و روند رای‌گیری از مردم در تمام شعب اخذ رای بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

وی گفت که پوشش اینترنت در همه شعب اخذ رای مناطق شهری و روستایی در حد مطلوب وجود دارد.

مسوولان گنبدکاووس: مردم رای خود را به آخر وقت موکول نکنند بازدید فرماندار ویژه و مسوولان گنبدکاووس از شعب اخذ رای

سخنگوی هیات عالی نظارت ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در گلستان نیز باحضور در شعبه اخذ رای مسجد قائمیه گنبدکاووس گفت: این استان در هیات عالی نظارت بالاترین تایید صلاحیت داوطلبان انتخابات این دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را در سطح ملی داشته است.

امانقلیچ شادمهر افزود: ۹۶.۵ درصد داوطلبان انتخابات شورای اسلامی روستا و ۹۲.۵ درصد داوطلبان انتخابات شورای شهر گلستان در این دوره تایید صلاحیت شدند که ۶۰ درصد آنان جوان هستند.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سرکشی خود از شعب اخذ رای در سطح استان، گفت: تاکنون حضور مردم استان در پای صندوق‌های اخذ رای خوب بوده که امیدواریم نتیجه این همراهی، سرافرازی و سربلندی ایران اسلامی باشد.

همچنین امام جمعه گنبدکاووس با انتشار پیامی، مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کرد و گفت: صندوق‌های اخذ رای به عنوان ذخیره‌گاه اعتماد عمومی، پشتیبان اجرایی دولت به‌حساب می‌آیند.

حجت الاسلام محمود ترابی با ارزشمند دانستن آرای مردمی، افزود: مردم در صورت اعتراض به مشکلات و شرایط کشور با حضور در انتخابات و رای به اصلح‌ترین فرد می‌توانند به حل مشکلات جامعه کمک کنند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رییس جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز ۲۸ خرداد آغاز شد.

گنبدکاووس با افزون بر ۳۷۳ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

نظر شما