شناسهٔ خبر: 47842587 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار شهرستان لنگرود دقایقی پیش رای خود را در صندوق انداخت

فرماندار شهرستان لنگرود دقایقی پیش رای خود را در صندوق انداخت و از همه شهروندان لنگرودی خواست تا با مشارکت هوشمندانه و پرشور خود بیانگر شادابی، سرزندگی، تعهد و مسئولیت پذیری مردم باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، فرماندار شهرستان لنگرود دقایقی پیش با حضور در شعبه مسجد جامع این شهرستان رای خود را در صندوق انداخت.

 

« رحیم حیدری »  پس از انداختن رای در صندوق به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: تمام شرایط برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی فراهم و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

 

فرماندار شهرستان لنگرود با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی نظامی است که بر پایه خواست و اراده مردم شکل گرفته است، تصریح کرد: این نظام که بن مایه مردم سالاری دینی دارد در ایستگاه های انتخابات مختلف، بر پایه افکار و خواست مردم، گزینه های مناسب را برای خدمتگزاری انتخاب می کنند.

 

حیدری ادامه داد: بر این اساس، حق تعیین فرد یا افراد مختلف از شوراهای روستا و شهر تا ریاست جمهوری فرصتی است تا با بهره مندی از آن، بر نحوه و روال اداره روستا، شهر یا کشور خود و اثری که بر زندگی ما می گذارد اعمال نظر و سلیقه کنیم.

 

فرماندار شهرستان لنگرود از همه شهروندان لنگرودی خواست تا با مشارکت هوشمندانه و پرشور خود بیانگر شادابی، سرزندگی، تعهد و مسئولیت پذیری مردم باشند.

 

 

پایان پیام/167

نظر شما