شناسهٔ خبر: 47842584 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار:

۳۰ شعبه اخذ رای برای شهرستان بدره در نظر گرفته شده است

فرماندار شهرستان بدره گفت: ۳۰شعبه اخذ رای برای این شهرستان در نظر گرفته شده که از این تعداد ۲۶ شعبه آن ثابت و ۵ شعبه سیار است.

صاحب‌خبر -

«یونس آزادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: 850نفر در این شهرستان کار برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی  شهر و روستا را بر عهده دارند.

 

 وی اظهار کرد: انتخابات در شهرستان بدره همزمان با سراسر کشور ساعت هفت صبح شروع شده و رای گیری در همه شعب در حال انجام است.

 

آزادی بیان کرد: تمامی زیرساخت‌های لازم برگزاری پرشور انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان فراهم شده است.

 

فرماندار بدره یادآور شد: با تدابیر اندیشیده شده همه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در محل ستاد انتخابات شهرستان بدره فراهم و مشکلی برای اجرا و پیشبرد فرایندهای انتخابات در پیش نداریم.

 

آزادی با بیان اینکه غیر از شمارش آرا تمامی مراحل برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی خواهد بود، یادآور شد: 30شعبه اخذ رای برای این شهرستان در نظر گرفته شده است که از این تعداد 26 شعبه آن ثابت و 5 شعبه سیار است.

 

وی تاکید کرد: با تلاش‌های صورت گرفته، زمینه برگزاری انتخابات سالم و قانونمند با حضور حداکثری مردم در این حوزه انتخابیه فراهم است و نیروهای اجرایی و نظارت نیز آموزش‌های لازم را در این ارتباط فرا گرفته‌اند.

 

فرماندار بدره، شور و نشاط توام با امید را لازمه انتخابات پرشور و سالم دانست و بیان کرد: همه عوامل اجرایی اعم از ناظران، مجریان و دست‌اندرکاران، هیات‌های بازرسی، نامزدها و هواداران آنان و مردم باید در تحقق این مهم سهیم باشند.

 

آزادی به پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران در طول چهل سال گذشته اشاره کرد و گفت: مردم با حضور خود در صحنه‌های مختلف انقلاب از جمله انتخابات همه‌ توطئه‌های استکبار جهانی را خنثی کرده‌اند و این پشتیبانی برای تداوم امنیت موجود ضروری است

پایان پیام/684

نظر شما