شناسهٔ خبر: 47842517 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

سردار اشتری اعلام کرد؛

آماده‌باش کامل مأموران پلیس تا پایان شمارش آرا و اعلام نتایج/ مشکل امنیتی نداشته‌ایم

فرمانده نیروی انتظامی با بیان این مطلب که ۶۰۰ هزار نفر از ماموران پلیس در سراسر کشور مشغول اجرای ماموریت خطیر تامین انتخابات هستند، گفت: به لطف خدا هیچ مشکل امنیتی نداشتیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سردار حسین اشتری در حاشیه برگزاری جلسه قرارگاه انتظامی امام علی (ع) پیرامون تامین نظم و امنیت انتخابات ۱۴۰۰ با تبریک فرا رسیدن هفته کرامت و قدردانی از تلاش اصحاب رسانه در پوشش اخبار انتخابات اظهار داشت: خوشبختانه امروز و از ساعات اولیه آغاز رای گیری شاهد حضور پرشور، با بصیرت و انقلابی مردم پای صندوق‌های اخذ رای بودیم و قطعا این حضور پرشور موجب امیدواری دوستداران نظام و انقلاب اسلامی و ناامیدی دشمنان است.

 
وی با بیان این که قدردان مردم عزیز و ولایی ایران اسلامی هستیم با اشاره به اقدامات و تمهیدات ناجا به منظور تامین نظم و امنیت انتخابات گفت: نیروی انتظامی از ماه‌ها پیش و از دی ماه سال گذشته تحت عنوان قرارگاه انتظامی امام علی (ع) اقدامات خود را برای ماموریت بزرگ امنیت انتخابات آغاز کرده است.
 
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به آمادگی حداکثری نیروی انتظامی برای تامین نظم و امنیت انتخابات بیان کرد: حدود ۳۰۰ هزار نفر از همکارانم پای صندوق‌های رای برای تامین امنیت شعب و صندوق‌های اخذ رای به کمک بسیج، ایفای نقش می‌کنند از طرفی ۳۰۰ هزار نفر دیگر از همکارانم نیز اجرای ماموریت‌های ذاتی خود به ویژه برای تامین نظم و امنیت شهر‌ها و روستا‌ها را دنبال می‌کنند.
 
سردار اشتری تصریح کرد: در مجموع ۶۰۰ هزار نفر از همکارانم در سراسر کشور مشغول اجرای ماموریت خطیر تامین امنیت انتخابات هستند و به لطف خداوند هیچ مشکل امنیتی نداشته ایم.
 
وی اضافه کرد: برآورد‌ها بیانگر این است که انتخابات با آرامش و امنیت کامل و حضور پرشور مردم انجام شود و همان گونه که رهبری فرمودند این انتخابات نیز باعث خیر و برکت برای مردم و ناامیدی دشمنان خواهد بود.
 
وی در توصیه به مردم اظهار کرد: انشاء الله مردم عزیز هر چه زودتر پای صندوق‌های رای حاضر شوند و با مشارکت حداکثری به تکلیف شرعی، قانونی و ملی خود عمل کنند.
 
فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیرو‌های پلیس در فرماندهی انتظامی سراسر کشور و مراکز پلیس از آمادگی صددرصدی برای خدمت به مردم و یا کسب دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات برخوردارند.
 
وی افزود: نیرو‌های پلیس تا پایان زمان شمارش آراء و اعلام نتایج از طریق وزارت کشور در آماده باش کامل هستند.
 
فرمانده ناجا خاطرنشان کرد کرد: همکاران خدوم و زحمتکشم علاوه بر ایفای نقش در تامین نظم و امنیت انتخابات حتما به همراه خانواده‌های شان در انتخابات مشارکت خواهند داشت.
 
انتهای پیام/
منبع: فارس

نظر شما