شناسهٔ خبر: 47842492 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استاندار قزوین:

انتخابات در استان قزوین در آرامش و امنیت کامل درحال برگزاری است/ قهر با صندوق همه را متضرر می کند

استاندار قزوین گفت: با بسیج همه امکانات خوشبختانه انتخابات با آرامش و امنیت کامل در استان قزوین در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور پس از انداختن رأی خود در صندوق شماره ۴۳ در امامزاده حسین با تبریک دهه کرامت گفت: امروز به نیت امام رضا( ع) پای صندوقهای رأی آمده ایم تا سرنوشت خود را رقم بزنیم و مردم عزیزباید بدانند قهر با صندوق انتخابات مشکلات جدی معیشتی برای خودشان و فرزندانشان رقم خواهد زد.

وی بیان کرد: ما باید در این شرایط حساس در کنار هم قرار بگیریم زیرا با همدلی و همکاری و همزبانی می شود مشکلات را حل کرد، امروز کشور ما تحت تحریم های ظالمانه دشمن است و برای اینکه از این شرایط عبور کنیم باید مردم با شور و نشاط پای صندوق رأی حاضر شوند و رأی حداکثری را به منتخب خود دهند تا با این آرا بتواند در عرصه داخلی و بین المللی حقوق مردم را استیناف کند تا مشکلات را پشت سر بگذارند.

image_2021_6_18-10_8_22_845_H4k

استاندار قزوین با بیان اینکه در استان همه شرایط را برای رأی دادن مردم فراهم کرده ایم،  تصریح کرد: از مردم استان درخواست می کنم به پای صندوق های رأی بیایند و به حرف دشمنان که بدنبال ایجاد مشکل برای کشور هستند، گوش نکنند.

وی افزود: دشمنان ما در این سالها بدنبال آسیب زدن به کشور بودند چه از راه تحریم و چه جنگ و امروز از طریق مایوس کردن مردم برای نیامدن پای صندوق های رأی دنبال بی اعتماد کردن مردم هستند اما با هوشیاری ما می توانیم از بین کاندیداهای موجود فرد اصلح را که قدرت و توان اداره کشور را دارد انتخاب کنیم.

جمالی پور گفت: رئیس جمهور آینده باید از ظرفیت همه نخبگان جامعه برای ساختن این کشور استفاده کند رأی مردم می تواند پشتوانه خوبی باشد برای رئیس جمهوری که قرار است مشکلات کشور را حل کند.

image_2021_6_18-10_8_22_476_4b2

وی درخصوص اهمیت مشارکت مردم در انتخابات اظهارداشت: باید مشارکت مردم بالا باشد تا رئیس جمهور بتواند در مذاکرات پیش رو با پشتوانه رأی مردم از حقوق مردم دفاع جانانه کند امیدوارم امروز یک حماسه بزرگ رقم بخورد و مردم عزیز با نه گفتن به دشمن و آری گفتن به آینده خود و فرزندانشان یک حماسه بزرگ را خلق کنند و انشاالله شاهد حضور آحاد مردم در پای صندوق های رای  باشیم تا حماسه ای دیگر بیافرینند.

صندوق رأی راه اقتدار کشور است

جمالی پور افزود: راه اقتدار و عزت و بقای کشور صندوق رأی است و ما وظیفه داریم از این امانت بزرگ که امام به ما هدیه داده بخوبی صیانت کرده و دشمنان را ناامید و از جمهوریت نظام صیانت کنیم. 

استاندار قزوین یاداور شد: من یقین دارم ما از این پیچ عبور خواهیم کرد و با حضور  و مشارکت مردم، آینده از آن مردم است با حضور حداکثری مردم ما حتما شرایط بهتری خواهیم داشت.

وی یادآورشد:  دشمنان ما اذعان کرده اند در مذاکرات هم تسلیم خواست مردم ایران شده اند و من مطمئن هستم رئیس جمهوری که امروز با رأی حداکثری مردم انتخاب شود می تواند در مذاکرات پیش رو امتیازات بیشتری بگیرد و کشور را از این بحران عبور دهد.

به افراد توانمند رأی دهیم

استاندار قزوین در خصوص شاخصهای انتخاب هم گفت: باید به کسی رأی داد که نگاه انسجامی و وحدت بخش و نگاه استفاده از سرمایه های انسانی دارد و بتواند در کنار مردم با هدایت مقام معظم رهبری کشور را از این شرایط عبور دهد و وضعیت بهتری برای عبور مردم از مشکلات اقتصادی فراهم کند.

image_2021_6_18-10_24_31_436_U78

وی بیان کرد:  باور دارم سرنوشت کشور را خود مردم باید رقم بزنند و هر اعتراض و گله ای هم که وجود دارد باید از طریق همین صندوق رأی اتفاق بیفتد و قهر کردن با صندوق رأی یعنی افراد  ضعیف تر انتخاب شوند در حالی که هر چقدر رئیس جمهور با رأی بالاتری انتخاب شود قدرت چانه زنی در عرصه بین الملل بیشتر خواهد داشت.

وی افزود: امیدواریم انتخابات پیش رو با حضور گسترده مردم بخوبی برگزار شود چون جمهوری اسلامی اساسش بر پایه مردم و رأی مردم است و باید از امانت امام صیانت کنیم و به نسل های آینده تحویل دهیم.

استاندار تصریح کرد: بدون تردید در دوره جدید مشکلات سریعتر مرتفع خواهد شد و ما هنوز اول کاریم و چهل سال از انقلاب می گذرد و باید به اوج بلند مردم سالاری دینی برسیم و با هدایت های مقام معظم رهبری و حضور مردم موفق خواهیم شد زمینه موفقیت و اعتلای نظام اسلامی را مهیا کنیم.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما