شناسهٔ خبر: 47842289 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

/انتخابات ۱۴۰۰/

فرماندار اعلام کرد: حضور ۱۷۹۶ رأی‌اولی تویسرکان در انتخابات

لیلا منیعی

فرماندار شهرستان تویسرکان گفت: در انتخابات ریاست جمهوری و شورا، آمار واجدین شرایط اخذ رأی در این شهرستان در مجموع ۸۷ هزار و ۵۹۰ است که از این تعداد، ۱۷۹۶ نفر رأی اولی هستند.

صاحب‌خبر -

سیدرسول حسینی جمعه ۲۸ خردادماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۱۳۸ شعبه اخذ رأی و ۳۱۰ صندوق در شعب تعبیه شده است و در مجموع ۳۲۰۰ نفر هم در پروسه اخذ رأی مشغول هستند.

وی با بیان پیش بینی تدابیر لازم برای بهتر انجام شدن اخذ رأی در شهرستان اضافه کرد: از این تعداد صندوق، یک صندوق سیار برای اخذ رأی در بیمارستان ها،  زندان و افراد مبتلا به کرونا و  یک صندوق برای اخذ رأی عشایر درنظر گرفته شده است.

حسینی بیان کرد: با توجه به طرح اطلس نیروی انتظامی در شعب اخذ رأی در قالب طرح یک، دو، سه و صلاحدید شورای تأمین شهرستان، تدابیر امنیتی دیده شده و به میزان اولویت و  حساسیت شعب مأموران نیروی انتظامی مستقر هستند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در سه شهر شهرستان کاندیداهای شوراها به رقابت می پردازند و به جزء چهار روستا در بقیه روستاهای شهرستان نیز کاندیداهای شورای روستایی به حد نصاب رسیده اند و در حال رقابت هستند.

فرماندار تویسرکان در پایان گفت: با  تلاش شبانه روزی انتخابات دوره سیزدهم ریاست جمهوری و ششم شورا در تویسرکان در آرامش کامل در حال برگزاری است و این دوره هم همچون دوره های پیش انتخابات به نحو احسن در این شهرستان به انجام می رسد.

به گزارش ایسنا، فرماندار و امام جمعه تویسرکان در همان ساعات اولیه اخذ رأی با حضور در شعبه شماره ۳۴ اداره تربیت بدنی شهر تویسرکان آراء خود را به صندوق انداختند.

انتهای پیام

نظر شما