شناسهٔ خبر: 47842171 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

/انتخابات ۱۴۰۰/

ورزشکاران برای اقتدار کشور پای صندوق‌های رأی حضور پیدا می کنند

ورزشکاران اصفهانی آمدند تا ثابت کنند، همانگونه که در میدان مسابقات ورزشی، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی را به اهتزاز در می‌آورند، امروز هم در پای صندوق‌های رای، بار دیگر حماسه می آفرینند.

صاحب‌خبر -

امروز -۲۸ خرداد ۱۴۰۰، جمعی از ورزشکاران ورزش‌های رزمی اصفهان با لباس‌های مخصوص به شعبه اخذ رأی خواجو آمدند و در کنار دیگر مردم در حماسه حضور نقش آفرینی کردند. ورزشکاران اصفهانی آمدند تا ثابت کنند، همانگونه که در میدان مسابقات ورزشی، پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی را به اهتزاز در می آورند، امروز هم در پای صندوق های رای بار دیگر حماسه می آفرینند.

حضور در انتخابات، نماد همبستگی و یکپارچگی ایرانیان است

محمدرضا ساکت – مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان صبح امروز در ساعات ابتدای رای گیری با حضور در شعبه اخذ رأی پل خواجوی اصفهان حاضر شد و در گفت و گو با ایسنا، ورزشکاران را بخش فعال جامعه دانست و اظهار کرد: همه جامعه در راستای انتخاب درست و حفظ استقلال، آزادی، اقتدار و امنیت کشور وظیفه مشارکت همه جانبه دارند و ورزشکاران هم به عنوان بخش فعال جامعه تلاش می کنند در همه صحنه ها در کنار مردم باشند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران رشته های مختلف همواره در عرصه های ورزشی به دنبال شورآفرینی و اهتزاز پرچم کشور هستند، تاکید کرد: امروز هم ورزشکاران در کنار مردم پای صندوق های رای برای اقتدار کشور حضور پیدا می کنند.

ساکت، حضور در انتخابات را استفاده از حق انتخاباتی برای هر ایرانی آزاده دانست و گفت: این حضور نماد همبستگی و یکپارچگی ایرانیان است و ورزشکاران نیز به عنوان بخش فعال جامعه به این موضوع آگاهند و امرز هم این توفیق را دارند که در کنار دیگر مردم کشور نقش آفرینی کنند.

با افتخار آمده ایم تا حماسه آفرینی کنیم

خالقی – بانوی ورزشکار اصفهانی که در پای صندوق رأی حاضر شد، به ایسنا گفت: من یک ایرانی ام و ایرانی همیشه به خاطر دِینی که دارد، حتی با وجود هر تلخی و شیرینی که کشور دارد، پای صندوق رأی حاضر می شود.

وی افزود: ما ملت ایران به دلیل رگ غیرتی که داریم همیشه در صحنه حفاظت از کشور حضور داریم و اگر از انگیزه حضورمان بپرسید می گوییم که یک ایرانی همیشه در صحنه حضور دارد. ما باید باشیم و این در رگ های ما است.

این ورزشکار با بیان اینکه امروز روز بزرگی است و با افتخار آمده ایم تا حماسه آفرینی کنیم، اظهار کرد: در این روز که متعلق به همه ایرانیان است می خواهیم تاثیر داشته باشیم. مطمین باشید تا شب حماسه ای درست می کنیم که همه جهانیان انگشت به دهان می مانند.

انقلاب ما را لحظه ای توقف نباید

عبدالرضا عسکری- مربی سبک کیوکوشین کاراته نیز که رای خود را به صندوق انداخت در خصوص حضورش به ایسنا، گفت: انقلاب ما را لحظه ای توقف هرگز نباید.

وی افزود: به همین دلیل از همه ورزشکاران می خواهم در صحنه انتخابات حضور پیدا کنند و تکلیف خود را به انجام برسانند.

رای ندادن راه حل نیست

علی رضایی- جوان ۱۹ ساله اصفهانی که در رشته تیراندازی نوجوانان در تیم سپاهان مشغول است، از حضورش اینگونه به ایسنا، گفت: به عنوان یک رأی اولی می خواهم در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب موثر باشم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از تفکر غرب گرا ضربه می خورد، تاکید کرد: امروز همه ما به تفکر انتخابی روی آورده ایم. به پای صندوق های رأی آمده ایم تا با انتخابی اصلح چهار سال آسایش را برای خود رقم بزنیم.

این جوان از همه درخواست کرد به صحنه بیایند و رأی خود را به صندوق بیاندازند و گفت: به همه می گویم رأی ندادن راه حل نیست، بلکه رأی دادن راه حل است.

همه ما وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم

کشاورزیان- پیشکسوت تیم فولاد مبارکه فوتبال نیز، ورزشکاران را جزیی از جامعه ایرانی دانست که رسالتشان را با حضور به منصه ظهور می رسانند و گفت: همه ما وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم، این وظیفه دین شرعی و میهنی ماست.

وی افزود: ورزشکاران همیشه در صحنه بوده اند و این مسئولان هستند که بیشتر باید به فکر باشند تا پرچم نظام که در اختیار آنهاست با اقتدار تر باشد. ایران اسلامی باید در همه زمینه ها سرآمد باشد و مسئولان باید سعی کنند ایران نماد و الگویی برای دیگر کشورها باشد.

انتهای پیام  

نظر شما