شناسهٔ خبر: 47842051 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شور حضور و تجلی بصیرت برای انتخاب سرنوشت در شهرستان‌های اصفهان

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان‌های استان اصفهان با حضور پر شور مردم آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امروز جمعه ۲۸ خرداد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به مرحله پایانی خود رسید و پس چند روز رقابت‌های سخت تبلیغاتی٬ مردم آماده می‌شوند تا با حضوری آگاهانه سرنوشت کشور خود را برای چهار سال آینده مشخص کنند.

در شهرستان‌های استان اصفهان همزمان با سراسر میهن اسلامی مردم از آغازین ساعات شروع رأی‌گیری به تدریج در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و شاهد افزایش این حضور هستیم .

صف‌های گسترده مردم در شعب اخذ رأی پایبندی آن‌ها به نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد و این غیرت و همبستگی مردم تلاش برای رفع مشکلات و ساختن ایرانی آباد را از مسؤولان مطالبه می‌کند.

برخلاف تبلیغات سوء دشمنان مردم شهرستان‌های استان اصفهان در پای صندوق‌های رأی از همان ساعات ابتدایی صبح حاضر شدند و نشان داد مردم کشورمان همیشه تاریخ یکدل و یک صدا بوده و با حرکت‌های خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

تجلی حضور در شهرستان شهرضا

 در شهرستان شهرضا نیز مانند سایر شهرستان‌ها  مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی باری دیگر سند جمهوریت و اسلامی بودن ایران را امضا می‌کنند. در روستای‌های شهرستان شهرضا نیز پیر و جوان با در دست داشتن شناسنامه‌های خود به پای صندوق‌های اخذ رأی آمدند.

ناصر اسدی، فرماندار شهرضا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: در شهرضا ۹۱ شعبه ثابت و ۱۷ شعبه سیار برای انتخابات پیش‌بینی شده است، یکی از شعبه‌های سیار مخصوص بیماران کرونایی است تا مردم بدون دغدغه به پای صندوق رأی بیایند.

وی با اشاره به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا گفت: حضور هرچه باشکوه‌تر و پرجمعیت‌تر مردم در صحنه انتخابات، به طور قطع بر اقتدار و پشتوانه مردمی این نظام خواهد افزود.

مسؤولان این شهرستان از امام جمعه، فرماندار، نماینده، دادستان ضمن بازدید از شعب اخذ رأی و نظارت بر روند رأی‌گیری، رأی خود را در صندوق انداختند.

شهرستان گلپایگان

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و  ششمین دوره  شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۹۱  شعبه  اخذ رأی در شهرستان گلپایگان در حال  برگزاری است.

حسین یارمحمدیان،  فرماندار گلپایگان  گفت:  هزار و ۸۲۸ نفر در انتخابات ۲۸ خرداد ماه به عنوان ناظران شورای نگهبان، بازرسان، نماینده فرماندار، اعضای شعب اخذ رأی در شهر و روستاها فعالیت دارند.

وی افزود: در انتخابات ۲۸ خرداد در  شهرستان  گلپایگان  ۶۶ هزار و ۶۲۳ نفر واجد شرایط رأی دادن  هستند که از این  تعداد ۳۲ هزار و ۸۶۵ نفر مرد و ۳۲ هزار و ۷۵۸ نفر زن هستند  که هزار و ۳۹۹ نفر برای نخستین بار شرکت در انتخابات را تجربه می‌کنند

شهرستان اردستان

رأی‌گیری در شعب شهرستان اردستان از ساعت ۷ صبح با مشارکت پر شور مردم آغاز شد. انتخابات همچون گذشته با حضور همه اقشار مختلف مردم در حال برگزاری است و شاهد حضور بی‌سابقه مردم بوده‌ایم.

شهرستان مبارکه

مردم شهرستان مبارکه از ساعات اولیه صبح با عشق و شوق وصف‌ناپذیری در محل شعب اخذ رأی حضور یافته‌اند که در این میان حضور جوانان و رأی اولی‌ها حال و هوا و شور نشاط خاصی بخشیده بود.

اصغر هدایت، فرماندار شهرستان مبارکه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: ۹۹ هزار نفر در شهرستان مبارکه واجد شرایط رأی دادن هستند که از این تعداد هزار و ۸۰۰ نفر رأی اولی هستند.

وی با اشاره به حضور پر شور مردم در انتخابات بیان کرد: مراحل اخذ رأی در ۷ شهر و ۲۳ روستای شهرستان مبارکه در حال انجام است.

 هدایت ادامه داد: 2هزار نفر در ۸۲ شعبه وظیفه برگزاری انتخابات را در شهرستان مبارکه بر عهده دارند.

شهرستان نجف‌آباد

مردم شهرستان نجف‌آباد در نخستین ساعت رأی‌گیری با حضور گسترده در شعب اخذ رأی بار دیگر با آرمان‌های امام و شهدا بیعت مجدد کردند و توطئه‌های دشمنان برای حضور کم‌رنگ را ناکام گذاشتند.

مجتبی راعی، فرماندار شهرستان نجف‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: بیش از ۷ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در امر برگزاری انتخابات در این شهرستان همکاری می‌کنند و ۲۱۸ شعبه برای اخذ رأی در نظر گرفته شده که  ۲ شعبه آن سیار است.

به گفته دو مسؤول شعبه میزان مشارکت مردم در ساعات اولیه نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر بوده است.

شهرستان دهاقان

با شروع به‌کار انتخابات، مردم شهرستان دهاقان با حضور در پای صندوق‌های رأی برگ زرین و افتخار دیگری را در کارنامه درخشان انقلاب اسلامی ایران به یادگار خواهند گذاشت.

سیدعلی سجادی، فرماندار شهرستان دهاقان با بیان این‌که در انتخابات ۲۸ خرداد ۴۰ شعبه اخذ رأی داریم، گفت: ۳۵  شعبه ثابت و ۵ شعبه به صورت سیار اقدام به اخذ رأی می‌کنند، ۱۵ شعبه در شهر دهاقان، ۵ شعبه شهر گلشن و ۱۵ شعبه در سطح روستاها و تیره‌های عشایری مستقر شدند.

بیش از ۱۱۰۰ نفر اعم از عوامل اجرایی، هیأت نظارت شورای نگهبان و شوراها، هیأت بازرسی و نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی وظیفه برگزاری انتخابات را در شهرستان دهاقان بر عهده دارند.

شهرستان سمیرم

مردم شهرستان سمیرم از ساعات اولیه صبح با حضور پر شور خود در پای صندوق‌های أخذ رأی به میدان آمدند. انتخابات در شهرستان سمیرم با ۵۳ هزار نفر واجد شرایط أخذ رأی در ۱۲۵ شعبه ثابت و سیار با حضور پر شور عشایر منطقه و مردم در حال برگزاری است.

شهرستان چادگان

مردم شهرستان چادگان نیز همانند سایر مردم شهرستان‌های استان اصفهان از صبح امروز با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی برگ زرین دیگری در انقلاب به یادگار خواهند گذاشت.

شهرستان نظنز

مردم شهرستان نطنز همراه با مردم کشور عزیز ایران از ساعت اولیه صبح در پای صندوق‌های رأی حاضر و رأی خود را به صندوق انداختند.

 این ازدحام مانند شب‌های تبلیغات بادرود که بسیار با شکوه برگزار شد، در پای صندوق‌های رأی نیز هویدا بود.

مردم روستای تاریخی ابیانه نیز با حضور در پای صندوق‌های رای به منویات رهبر معظم انقلاب پاسخ گفتند و برای اعتلای ایران اسلامی رأی خود را به صندوق انداختند.

روستای ابیانه

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ر۳۰/ی

نظر شما