شناسهٔ خبر: 47841962 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

فرمانده نیروی انتظامی آرای خود را به صندوق انداخت

فرمانده نیروی انتظامی آرای خود را در شعبه اخذ رأی مسجد مالک اشتر ستاد ناجا به صندوق انداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی به همراه قاسم رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی در شعبه اخذ رأی مسجد مالک اشتر ستاد ناجا حاضر شدند و رای خود را به صندوق انداختند.

در این شعبه اخذ رای دیگر کارکنان نیروی انتظامی رأی‌های خود را به صندوق‌ها انداختند.

ویی در حاشیه مشارکت در انتخابات گفت: بحمدالله مردم به خوبی در حال انجام تکلیف خود یعنی شرکت در انتخابات هستند و از همان ساعات اولیه اخذ رأی حضور پرشور و با بصیرت خود را به نمایش گذاشته اند.

سردار اشتری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اضافه کرد: ان شاءالله این انتخابات مایه خیر و برکت برای کشور و مردم خواهد بود و موجب یأس و ناامیدی دشمن خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی با قدردانی از مردم عزیز ایران اسلامی یادآور شد: از مردم عزیز به خاطر این حضور پرشور و شعور خود تاکنون قدردانی می‌کنم و ان شاءالله کسانی که تاکنون اقدام نکرده اند، هرچه زودتر با حضور در شعب اخذ رأی و انتخاب کاندیدای مورد نظر خود مشارکت نمایند.

وی با بیان این که ان شاءالله انتخابات و انتخاب فرد اصلح باعث پیشرفت و آبادانی روزافزون کشور شود، گفت: ان شاءالله اثرات این انتخابات در آینده باعث پیشرفت و شکوفایی کشور می‌شود.

نظر شما