شناسهٔ خبر: 47841271 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار قاین خبر داد:

مشارکت ۳ هزارنفر در برگزاری انتخابات شهرستان قاین

کریمی با اشاره به برپایی ۱۲۷ شعبه اخذ رای ریاست جمهوری و ۱۲۹ شعبه اخذ رای شورهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان قاین گفت: سه هزار نفر از عوامل اجرایی در این شهرستان مسئولیت برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

صاحب‌خبر -

«محمد کریمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: خوشبختانه یکی از ظرفیت های خوبی که داریم، این است که مردم پای کار آرمان های نظام و انقلاب هستند.

 

فرماندار قاین با بیان اینکه مردم ولایتمدار شهرستان قاین در طول برگزاری انتخابات از بدو انتخابات نشان دادند که متوسط مشارکت آنها 84 درصد است، گفت: انتخابات 1400 بستری برای ایجاد وحدت ملی و نمایشی از اقتدار و عزت ملی است.

 

وی انتخابات را فرصتی برای تعالی نظام  عنوان کرد و گفت: شرکت در انتخابات نشانه اراده و عزم ملت برای ایران است و از آن به عنوان یک آزمون ملی یاد می کنیم.

 

کریمی عنوان کرد: در این شرایط خاص مأموریت مسئولان و مدیران نظام برای برگزاری انتخابات سالم و با امنیت دو چندان شده است، امیداواریم دولت توانمند و اصلح و کارمد و قوی انتخاب کنیم و با مشارکت حداکثری یک عزت دیگر در تاریخ ایران را شاهد باشیم.

 

وی با اشاره به برپایی ۱۲۷ شعبه اخذ رای ریاست جمهوری و ۱۲۹ شعبه اخذ رای شورهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان قاین گفت: سه هزار نفر از عوامل اجرایی در این شهرستان مسئولیت برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

پایان پیام/575

نظر شما