شناسهٔ خبر: 47841265 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دادستان زنجان

حضور پرشور در انتخابات، تیری بر قلب دشمنان انقلاب است

به گفته حجت الاسلام کرمی، حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای، تیری به قلب دشمنان و پرچمی برای اعتلای اتقلاب در سطح ملی و بین المللی خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، دادستان زنجان امروز در نشست خبری ستاد انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه ارزش امروز به نتایج درخشانی که از این انتخابات عاید مردم و میهن می شود، آشکار است، گفت: اولین ثمره حضور پرشور مردم برای خود مردم است، تغییری که مردم در سرنوشت خود خواهند داد.

 

حجت الاسلام محسن کرمی افزود: در کشور ما که براساس جمهوری اسلامی تعریف شده، این تصمیم به اراده مردم است و امروز روزی است که این تصمیم به مرحله ظهور می رسد.

 

وی با یادآوری اینکه کسی که امروز به فرد اصلح رای می دهد به مدیران خدمتگزار دولت در لایه های مختلف کشور نیز رای داده، افزود: عزت و اقتدار ایران اسلامی در عرصه های بین المللی از دیگر آثار و برکات انتخابات است.

 

به گفته دادستان زنجان، پاسداشت ثمرات خون شهیدان از دیگر آثار برکات است و حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای، تیری به قلب دشمنان و پرچمی برای اعتلای اتقلاب در سطح ملی و بین المللی خواهد بود.

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تخلفات انتخاباتی در استان زنجان گفت: در تمام ادوار تخلفات جزئی در انتخابات را شاهد بودیم ولی خوشبختانه تخلفی که به روند برگزاری انتخابات اختلال وارد کند، نداشتیم.

 

به گفته دادستان زنجان مواردی از تخریب فیزیکی کاندیدادهای رقیب در استان را شاهد بودیم که پرونده هایی برای این منظور در مراجع قضایی تشکیل شد.

 

حجت الاسلام کرمی با اشاره به اینکه نظارت رسانه ها اهرم مناسبی بر مقابله با تخلفات انتخاباتی است، گفت: نبود این نظارت عرصه را برای متخلفین برای غفلت و کوتاهی باز می کند.

 

 
پایان پیام/73

نظر شما