شناسهٔ خبر: 47841261 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

وزیر کشور:

رای گیری در هیچ شعبه ای متوقف نشده و نمی شود

رحمانی فضلی با بیان اینکه برای بیماران کرونایی و بیمارستان ها صندوق سیار وجود دارد، گفت: رای گیری در هیچ شعبه ای متوقف نشده و نمی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در جمع خبرنگاران در مورد گزارش های رسیده در اخلال در روند اخذ رای با رد این گزارش ها گفت: هیچ مشکلی نبوده و به صورت طبیعی 70 هزار شعبه اخذ رای کار خود را انجام می دهند. در برخی نقاط برق قطع می شود و گاهی اتفاقاتی برای دستگاه می افتد. در تمام این موارد بلافاصله اخلال مرتفع می شود.

 

وزیر کشور با بیان اینکه هیچ وقت و به هیچ وجه رای گیری متوقف نمی شود، تصریح کرد: رای گیری بلافاصله به صورت آفلاین انجام می شود و سپس در داخل سیستم ثبت می شود.

 

رحمانی فضلی ادامه داد: رای گیری از ساعت هفت صبح امروز آغاز شده است و تاکید می کنم رای گیری در هیچ شعبه ای متوقف نشده و نمی شود و اگر جایی اشکالی پیش بیاید که برای 70 هزار شعبه طبیعی است رای گیری آفلاین انجام می شود.

 

وی در مورد تاخیر در رای گیری در خارج از کشور هم گفت: اطلاعات خارج از کشور را دقیق ندارم.

 

رحمانی فضلی در مورد صندوق های سیار برای بیماران کرونا اظهار کرد: صندوق برای این بیماران است، لیست بدهند که کجاها صندوق وجود ندارد، بیمارستان ها که همیشه صندوق سیار وجود دارد، بیماران قرنطینه ای نیز برایشان صندوق می فرستیم.

پایان پیام/34

نظر شما