شناسهٔ خبر: 47841193 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

امیر سرتیپ نصیرزاده:

کارکنان نیروی هوایی این انقلاب را از خودشان می دانند و همیشه در خط مقدم بوده اند

فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در محل اخذ رای گیری گفت: کارکنان غیور نیروی الهی هوایی ارتش این انقلاب را از خودشان می دانند و همیشه در همه صحنه ها حضور داشته و در خط مقدم بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش با آغاز رأی گیری در اولین ساعات ابتدایی صبح جمعه با حضور در محل اخذ رای کوی انقلاب نهاجا رای خود را به صندوق انداخت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات نسبت به سایر دوره ها با بیان اینکه این که انتخابات همیشه مهم بوده است اظهار کرد:  این دوره از انتخابات به دلیل وجود مسایل متعدد در سطح بین الملل بسیار مهمتر و تعیین کننده تر نسبت به گذشته است.

وی با بیان اینکه انتخابات و شرکت در آن یک نوع عبادت است و برای عبادت باید شتاب کرد گفت: کارکنان نیروی هوایی ارتش جزو نفرات اول در خط مقدم هستند و پیام عبادی فرمانده خودشان، مقام معظم رهبری را درک و متوجه شدند و قطعا در صحنه حضور گسترده پیدا خواهند کرد.

امیر سرتیپ نصیرزاده افزود: کارکنان غیور نیروی الهی هوایی ارتش این انقلاب را از خودشان می دانند و همیشه در همه صحنه ها حضور داشته و در خط مقدم بوده اند و این بار هم با بصیرت بسیار بالا و آگاهی برای یاری انقلاب عجله و شتاب می کنند.

 فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به پیام این انتخابات به دشمنان این مرزو بوم گفت: پیام مهم این انتخابات حضور مردم در صحنه است و این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها نیست و هر سیاست و راهبردی را در دنیا پیاده و تعیین می کند به پشتوانه ملت بزرگ ایران اسلامی انجام می گیرد و حضور پر شور در این انتخابات این را تثبیت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما