شناسهٔ خبر: 47841053 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل:

۳۵ خبرنگار، حضور حماسی مردم آران و بیدگل در انتخابات را پوشش می دهند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل گفت: ۳۵ خبرنگار و عکاس، حضور حماسی مردم آران و بیدگل در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا را پوشش می دهند.

صاحب‌خبر -

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: پوشش خبری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا توسط ۳۵ خبرنگار و عکاس خبری در سطح شهرستان آران و بیدگل انجام می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود:: خبرنگاران و عکاسان خبری از خبرگزاری های رسمی، پایگاه های اطلاع رسانی، نشریات محلی و دفتر خبری صدا و سیمای شهرستان آران و بیدگل هستند.

 

ضابطی با اشاره به اینکه رسانه ها نقش مهمی در افزایش سطح آگاهی و تشویق مردم در انتخابات دارند افزود: هماهنگی های لازم با ستاد انتخابات شهرستان جهت فعالیت رسانه ای، مصاحبه و گفت و گو با رأی دهندگان و همچنین انعکاس و ثبت روند برگزاری انتخابات صورت گرفته و کارت خبری و معرفی نامه جهت فعالیت خبرنگاران صادر شد تا این حماسه حداکثری حضور مردم شهرستان در این عرصه مخابره شود.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی آران و بیدگل خاطرنشان کرد: حوزه رسانه شهرستان آران و بیدگل با ۶ نمایندگی خبرگزاری رسمی، چهار پایگاه اطلاع رسانی و دو نشریه فعال و یک دفتر خبری صدا و سیما به صورت رسمی در امر اطلاع رسانی و انعکاس اخبار شهرستان فعالیت می نماید.

پایان پیام/513

نظر شما