شناسهٔ خبر: 47840939 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی معترض شد/توصیه های انتخاباتی مقام بلندپایه نظامی و عضو شورای نگهبان به مردم

مهر نوشت: ستاد سید ابراهیم رئیسی طی نامه‌ای شکایت خود را مبنی بر اخلال در برگزاری انتخابات در برخی از شعب به رئیس کمیسیون تبلیغات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی طی نامه‌ای شکایت خود را مبنی بر اخلال در برگزاری انتخابات در برخی از شعب به رئیس کمیسیون تبلیغات انتخابات ارائه کرد.

متن این نامه به شرح ذیل است:

«رئیس محترم کمیسیون تبلیغات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سلام علیکم

به استحضار می‌رساند علی‌رغم آغاز رأی‌گیری از ساعت ۷ صبح، گزارش‌های متعدد از مناطق مختلف کشور نشان‌دهنده وجود اخلال جدی در فرآیند برگزاری انتخابات است که به پیوست تعدادی از اعتراض‌های رسمی نماینده ستاد در وزارت کشور ارسال می‌شود.

خواهشمند است در بخش‌های خبری و برنامه‌های صدا و سیما و مراکز استان‌ها نسبت به اطلاع‌رسانی و تذکر به مجریان و وزارت کشور اقدام عاجل را مبذول فرمائید.»

 ستاد انتخاباتی ابراهیم رئیسی معترض شد/توصیه های انتخاباتی مقام بلندپایه نظامی و عضو شورای نگهبان به مردم

انتخابات امسال مهمتر و تعیین‌کننده‌تر از دوره‌های گذشته است

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش با آغاز رأی گیری در اولین ساعات ابتدایی صبح جمعه با حضور در محل اخذ رأی کوی انقلاب نهاجا رأی خود را به صندوق انداخت.

بنابر گزارش مهر، فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به اهمیت این دوره از انتخابات نسبت به سایر دوره‌ها با بیان اینکه این انتخابات همیشه مهم بوده است اظهار کرد: این دوره از انتخابات به دلیل وجود مسائل متعدد در سطح بین الملل بسیار مهمتر و تعیین کننده تر نسبت به گذشته است.

وی با بیان اینکه انتخابات و شرکت در آن یک نوع عبادت است و برای عبادت باید شتاب کرد گفت: کارکنان نیروی هوایی ارتش جزو نفرات اول در خط مقدم هستند و پیام عبادی فرمانده خودشان، مقام معظم رهبری را درک و متوجه شدند و قطعاً در صحنه حضور گسترده پیدا خواهند کرد.

امیر سرتیپ نصیرزاده افزود: کارکنان غیور نیروی الهی هوایی ارتش این انقلاب را از خودشان می‌دانند و همیشه در همه صحنه‌ها حضور داشته و در خط مقدم بوده اند و این بار هم با بصیرت بسیار بالا و آگاهی برای یاری انقلاب عجله و شتاب می‌کنند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به پیام این انتخابات به دشمنان این مرز و بوم گفت: پیام مهم این انتخابات حضور مردم در صحنه است و این انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها نیست و هر سیاست و راهبردی را در دنیا پیاده و تعیین می‌کند به پشتوانه ملت بزرگ ایران اسلامی انجام می‌گیرد و حضور پر شور در این انتخابات این را تثبیت خواهد کرد.

 راه‌حل مشکلات کشور قهر با صندوق نیست

هادی طحان‌نظیف پس از انداختن رای خود در صندوق شماره ۱۵۹۴ شورای نگهبان در جمع خبرنگاران افزود: انتخابات روز تعیین سرنوشت کشور است و سرنوشت چهار سال آینده کشور در این روز رقم می‌خورد.

بنابر گزارش ایرنا، وی تصریح کرد: انتخابات روز انتخاب آینده و روز سلام به آینده است، آینده‌ای که در انتظار تک‌تک مردم شریف ایران و در انتظار جوانان این سرزمین است.

حقوقدان شورای نگهبان ادامه‌داد: راه‌حل این است که بیاییم و سرنوشت خودمان را به دست خودمان رقم بزنیم

طحان‌نظیف ابراز امیدواری کرد: مردم به‌ویژه جوانان عزیز با حضور در پای صندوق‌های رای، انتخابی آگاهانه و مسوولانه برای چهار سال آینده کشور داشته باشند.

وی اضافه‌کرد: نام فردی که از این صندوق بیرون می‌آید و به عنوان رییس‌جمهوری انتخاب می‌شود به‌طور قطع رییس‌جمهوری همه ملت ایران خواهد بود و امیدواریم که گشایش‌های خوبی را در انتظار مردم ایران در پس این رای داشته باشیم.

27215

نظر شما