شناسهٔ خبر: 47840887 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

روند انتخابات در کرمان به‌خوبی و بانشاط پیش می‌رود

استاندار کرمان گفت: روند انتخابات در استان کرمان به‌خوبی در حال انجام است و تاکنون گزارش نگران کننده‌ای نداشته‌ایم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی زینی‌وند دقایقی قبل بعد از انداختن رای خود به صندوق آرا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراها در سراسر کشور و استان کرمان در حال برگزاری‌ست و انتخابات ریاست جمهوری مهم‌ترین انتخابات است زیرا مسؤول اجرایی کشور انتخاب می‌شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در انتخابات شوراها نیز مدیران محلی در کشور انتخاب می‌شوند، عنوان کرد: اصل مشارکت در انتخابات حائز اهمیت است و موجب می‌شود بسیاری از تهدیدات بر علیه ملت و کشور از بین برود.

وی ابراز داشت: مردم دلخوری‌هایی بابت گرانی و مشکلات اقتصادی دارند که به آنها حق می‌دهیم، اما پشت کردن به صندوق راه رفع آن نیست و حضور پرشور  در انتخابات است که می‌تواند مشکلات را رفع کند.

زینی‌وند افزود: هم انتخابات ریاست جمهوری و هم شوراها در زندگی مردم تاثیرگذار است و سرنوشت چهار سال آینده را مشخص می‌کند و چه بسا تصمیماتی که در این چهار سال اخذ می‌شود، سرنوشت سال‌های بیشتری را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

زینی‌وند اظهار داشت: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب بیمه‌شدن کشور در مقابل تهدیدات می‌شود و رئیس جمهوری که با درصد و رأی بالا انتخاب شود، توان چانه‌زنی خیلی بیشتری دارد و حضور مردم معنادار و تاثیرگذار است.

استاندار کرمان با اشاره به اهمیت لزوم داشتن توان فنی و تخصصی نامزدهای انتخابات شورای شهر گفت: کرمان به‌علت مزار مطهر سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی موردتوجه آزادگان دنیا و ایران است و توقع زیادی از مردم این دیار وجود دارد.

وی افزود: حضور مردم با نشاط و با شکوه است و نشان از انتخابات خوب دارد و درخواست داریم مردم در ساعات ابتدایی رأی بدهند و به ساعات پایانی موکول نکنند.

زینی‌وند در پایان سخنان خود بیان کرد: روند انتخابات در استان کرمان به‌خوبی در حال انجام است و تاکنون گزارش نگران کننده‌ای نداشته‌ایم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۹/ب

نظر شما