شناسهٔ خبر: 47840630 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

پیام نماینده ولی فقیه در سپاه به مناسبت انتخابات 28 خردادماه:

مردم پای صندوق های رای هوشیاری خود را به رخ جهانیان خواهند کشید

نماینده ولی فقیه در سپاه در پیامی به مناسبت انتخابات 28 خردادماه گفت: آحاد مختلف ملت بویژه جوانان ، فردا با حضور پای صندوق‌های رای، تراز هوشمندی و هوشیاری خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در پیامی به مناسبت انتخابات 28 خردادماه گفت: آحاد مختلف ملت بویژه جوانان ، فردا با حضور پای صندوق‌های رای ، تراز هوشمندی و هوشیاری خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

 

به گزارش ایسنا؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه به مناسبت انتخابات 28 خردادماه، پیامی صادر کرد.

 

متن پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

در آستانه حضور شکوهمند ، پر شور و با نشاط ملت مومن و انقلابی ایران در انتخابات 28 خردادماه و خلق حماسه سیاسی جدیدی در سپهر انقلاب و میهن اسلامی ، که ناامیدی و حقارت دشمنان قسم خورده اسلام و میهن عزیزمان را در میدانی دیگر، رقم خواهد زد ، از خدای کریم و نعیم طلب می کنیم احساس مسئولیت و مشارکت حداکثری این مردم مومن ، بصیر و دشمن شناس را در زمره عمل صالح در کارنامه آنان ثبت و مشمول الطاف خویش در آخرت قرار دهد.

 

 تردیدی نیست آحاد مختلف ملت بویژه جوانان پیشگام،پیشرو و آینده ساز جامعه  ، فردا با حضور پای صندوق‌های رای ، تراز هوشمندی و هوشیاری خود را به رخ جهانیان خواهند کشید و پای‌بندی جاودانه بر آرمان‌های بلند انقلاب و شهدای گرانقدر و تداوم ایستادگی و مقاومت در برابر نظام سلطه و استکبار و دستیابی به قله های رفیع پیشرفت و تعالی را فریاد و در معرض قضاوت همگان قرارخواهند داد. 

 

 به یاری خداوند ، جمعه آینده جلوه های نوین اقتدار و استحکام جمهوری اسلامی در سایه اراده ایرانیان بر اردوگاه معاندین نظام دیکته و با انتخاب رئیس‌جمهور شایسته و استقرار دولتی  قوی ، مردمی ، امید افزا و برخوردار از روحیه جهادی و انقلابی و عازم به حل مشکلات و چالش های موجود در صحنه زندگی و اقتصاد و معیشت مردم عزیز ، شاهد درخشش بیشتر جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب و نیل به دروازه‌های تمدن نوین اسلامی تحت زعامت مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)  و یاری جستن از ارواح مطهر امام راحل و شهیدان عالیقدر این سرزمین باشیم. 

 

نظر شما