شناسهٔ خبر: 47840584 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

بازدید عضو فقهای شورای نگهبان از ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات

آیتالله خاتمی پس از انداختن رای خود به صندوق با حضور در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، اولین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دومین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از فرایند کار این ستاد بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، آیت‌الله سیداحمد خاتمی عضو فقهای شورای نگهبان پس از انداختن رای خود به صندوق با حضور در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، اولین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دومین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از فرایند کار این ستاد بازدید کرد.

 

گفتنی است، انتخابات سیزدهمین دوره  ریاست جمهوری، ششمین دوره  شوراهای اسلامی شهر و روستا، دومین میاندوره پنجمین دوره  مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۷ صبح روز جمعه مورخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ آغاز شد. در این دوره بیش از ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار شامل ۲۹ میلیون و ۹۸۰ هزار و ۳۸ نفر مرد و ۲۹ میلیون و ۳۳۰ هزار و ۲۶۹ نفر زن واجد شرایط رای دادن هستند. همچنین در این دوره یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ نفر رای اولی واجد شرایط شامل، ۷۰۶ هزار و ۹۸۸ نفر مرد و ۶۸۵ هزار و ۱۶۰ نفر زن هستند.

 

 

پایان پیام/50

نظر شما