شناسهٔ خبر: 47840336 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

/انتخابات 1400/

هر کسی که منتخب مردم باشد حضورش مبارک است

استاندار سمنان به تمجید از حضور مردم در انتخابات امروز پرداخت و گفت: فارغ از اینکه منتخب مردم کدام‌یک از نامزدها است؛ هر کسی که منتخب مردم باشد حضورش مبارک است.

صاحب‌خبر -

 علیرضا آشناگر با بی‌اثر خواندن تلاش‌های دشمنان برای کاستن از حضور مردم در انتخابات اظهار کرد: مردم در فرآیند انتخابات نگاه‌شان نه به دشمنان که به جای دیگری است. خوشبختانه هنوز بسیاری از افراد نسلی که آغازگر این انقلاب بودند، حضور دارند.ضمن اینکه خون های زیادی برای پرثمرشدن درخت تنومند انقلاب داده شده و چشم مردم در حقیقت نه به خارج که به این مولفه‌های تعیین‌کننده در انتخابات جمهوری اسلامی است.

استاندار سمنان که پس از انداختن و ثبت رای خود در مسجد المهدی (عج) سمنان سخن می‌گفت افزود: از تمام کسانی که اراده کردند و در انتخابات حضور منسجم دارند، نهایت قدردانی را دارم.

وی خاطرنشان کرد: مردم عزیز از ساعت های اولیه در پای صندوق رای حاضر شدند که بسیار ارزشمند است و  به شخصه از حضور گسترده اقشار مردم  در مسجد المهدی (عج) غافل‌گیر شدم.

گفت: تعهد و دلدادگی مردم به آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی با حضور منسجم و پرشور در پای صندوق های رای نمایان خواهد شد..

استاندار سمنان با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات یکی از مولفه‌های قدرت ملی بوده و قدرت ملی تامین کننده منافع ملی است، گفت: حضور مردم در انتخابات لبیک به آرمان های انقلاب و رهبر معظم انقلاب و خون پاک شهدا است.

این مقام ارشد اجرایی تصریح کرد: مردم عزیز ما از حقی که نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی در اختیارشان قرار داده استفاده خواهند کرد و در انتخابات همواره حضور پرشور دارند.

آشناگر اضافه کرد: حضور پرشور در انتخابات اولا حق است و این حق براساس قانون اساسی به رسمیت شناخته شده و مردم در تعیین حق سرنوشت و در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها کشور نقش آفرینی می‌کنند.

وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات نشان از دلدادگی و تعهد آحاد جامعه به آرمان‌های انقلاب است و همیشه مردم استان سمنان کارنامه خوبی در مشارکت در انتخابات ها داشتند.

 آشناگر اضافه کرد: مردم استان سمنان با حق، دانستن انتخابات با شور و دلدادگی سرشار در پای صندوق‌های رای حضور می‌یابند.

وی تصریح کرد: هرکسی که با رای مردم انتخاب شود برای مردم مبارک است و به طور قطع مشکلات مردم با انتخاب و حضور در پای صندوق‌های رای برطرف خواهد شد.

وی با بیان اینکه مردم ایران و خصوصا مردم استان سمنان همواره حضور پرشکوهی در انتخابات داشتند افزود: مردم همواره با احساس تکلیف، شور و نشاط پای صندوق‌های رای آمده‌اند و همین یکی از مولفه های قدرت ملی در ایران اسلامی است.

انتهای پیام

نظر شما