شناسهٔ خبر: 47840307 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مسجد «محمد» بروکلین «جایزه قهرمان عشق» را به خود اختصاص داد

مسجد «محمد» در بروکلین به دلیل تلاش هایش برای همکاری با سازمان های بزرگ و ارائه خدمات اجتماعی به شهروندان مورد قدردانی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « new.finalcall»، مسجد «محمد» در بروکلین به دلیل تلاش هایش برای همکاری با سازمان های بزرگ و ارائه خدمات اجتماعی به شهروندان مورد قدردانی قرار گرفت.

 

این مسجد که در زمینه توزیع غذای رایگان میان نیازمندان در بروکلین بسیار فعال بوده است «جایزه قهرمان عشق» را به دلیل فعالیت هایی که در این زمینه داشته است به خود اختصاص داد.

 

مسجد محمد برای اجرا و توسعه توزیع غذای رایگان میان نیازمندان با نهادهایی مانند مدرسه « Brownsville Culinary» همکاری داشته است.              

         

از دیگر سازمان ها و افرادی که همراه با مسجد محمد در این زمینه مورد قدرانی قرار گرفتند می توان به  «Lion’s Club » و مالکوم مک دانیل از اعضای شورای شهر بروکلین اشاره کرد.

 

بروکلین یکی از قدیمی‌ترین بخش‌های شهر نیویورک و همچنین پرجمعیت‌ترین منطقه در کلان‌شهر نیویورک و چهارمین منطقه پرجمعیت ایالات متحده آمریکا با ۲٫۵ میلیون نفر جمعیت است.

 

مسجد محمد که یکی از مسجدهای قدیمی در شهر بروکلین است اقدامات زیادی برای ارائه خدمات اجتماعی به شهروندان به ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا انجام داده است و به همین دلیل محبوبیت زیادی میان اعضای جامعه بروکلین دارد.

 

بسیاری از شهروندان بروکلین برای تامین نیازهای خود به متولیان مسجد محمد مراجعه می کنند و اعضای این مسجد همواره با گشاده رویی نسبت به تامین نیاز این افراد اقدام کرده اند.

پایان پیام/7

نظر شما