شناسهٔ خبر: 47840293 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار شهرستان قزوین:

حضور با شور و شعور مردم در پای صندوق های رأی باعث مباهات است

شفیعی گفت: حضور گسترده مردم باعث شور و هیجان همه دست اندکاران انتخابات شده و جا دارد از این شور و شعور تشکر می کنیم که این حضور باعث مباهات است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «محمد شفیعی» امروز (جمعه ۲۸ خرداد) در حاشیه حضور در مسجد االنبی قزوین و انداختن آرای خود به صندوق بیان کرد: از حضور پرشور و گرم مردم در پای صندوق های ر‌أی تشکر می کنم که با وجود کرونا و مشکلات، این حضور مردم در این هوای گرم و در پای صندوق های رای باعث مباهات است و در بازدیدهایی که داشتیم در مناطقی ۵۰۰ تا ۷۰۰ متر طول صف ها را در شعب شاهد بودیم.

 

فرماندار قزوین ادامه داد: این حضور گسترده باعث شور و هیجان همه دست اندکاران انتخابات شده و جا دارد از این شور و شعور تشکر می کنیم.

 

وی عنوان کرد: در ۴۲ ساله عمر انقلاب انتخابات متعددی برگزار شده و هر کدام فرایندی مشترکی برای سیر اجرایی داشت و امسال با توجه به توصیه مقام معظم رهبری و هم اینکه سلامت مردم در پای صندوق برای دست اندرکاران مهم بود، انتخابات این دوره با فرایندهایی که داشت ترکیب جدیدتری را رقم زد.

 

شفیعی افزود: بر این اساس فردی به عنوان ناظر بهداشت در هر شعب حضور فعال دارد و پک بهداشتی هم اختیار نماینده فرماندار قرار گرفته که بتوانند استفاده کنند.

 

وی تأکید کرد: تمامی اعضای شعب پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند و تأکیدات فروانی برای مجریان و اعضای شعب داشتیم که از امکانات بهداشتی استفاده کنند.

 

فرماندار قزوین یادآور شد: همه دست اندرکاران شعبات انتخاباتی از فیلتر بهداشتی عبور کردند و تحت نظارت شبکه بهداشت، اسامی درج و تست لازم از آنها گرفته شده و مردم با آسودگی خاطر حضور داشته باشند.

 

وی خاطر نشان کرد: ۱۸ هزار نفر در عرصه انتخابات شهرستان حاضر شدند که جای تشکر دارد.

 

پایان پیام/293

نظر شما