شناسهٔ خبر: 47840291 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

خانواده بیماران و معلولین ساعات اولیه رأی گیری تقاضای اعزام شعبه سیار به درب منازل کردند

فرماندار کرمان گفت: خانواده بیماران و معلولین از ساعات اولیه به فرمانداری مراجعه و تقاضای شعبه سیار به درب منزل برای گرفتن رأی معلول یا بیمارشان که توان حرکت ندارند را داشتند و یکی از شعب سیار را به این قشر از جامعه اختصاص دادیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، علی بابایی جمعه (28 خرداد) در جمع خبرنگاران گفت: طبق بازدیدها و گزارش های ارسالی به نظر می آید میزان مشارکت مردم شهرستان کرمان نسبت به ادوار گذشته تا این لحظه خوب بوده است.

 

فرماندار کرمان به حضور امام جمعه کرمان و استاندار کرمان در پای صندوق های رأی قبل از آغاز انتخابات اشاره کرد و افزود: مردم کرمان امروز از ساعات اولیه در شعب اخذ رأی به خصوص شعب گلزار شهدا، حسینیه ثارالله و بیت الزهرای حاج قاسم سلیمانی حضور گسترده ای داشتند.
 

وی ادامه داد: خانواده بیماران و معلولین از ساعات اولیه به فرمانداری مراجعه و تقاضای شعبه سیار به درب منزل برای گرفتن رأی معلول یا بیمارشان که توان حرکت ندارند را داشتند و یکی از شعب سیار را به این قشر از جامعه اختصاص دادیم.

 

بابابی به میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رأی اشاره و تصریح کرد: طبق پروتکل های بهداشتی در محل شعب رابط سلامت داریم ضمن اینکه نمایندگان فرماندار آموزش های لازم را دیدند.

 

وی خاطرنشان کرد: شایان ذکر است که یک بسته اقلام بهداشتی به هر شعبه برای استفاده مردم و اعضای شعبه داده شده و اگر مردم مسائل بهداشتی را رعایت کنند زمینه انتشار ویروس کرونا به وجود نخواهد آمد.

 

وی افزود: تا ساعت 10 صبح حدود 38 هزار نفر در شهرستان کرمان رأی دادند و این نسبت به گذشته نشان از مشارکت خوب مردم در این دوره را دارد.

 

فرماندار کرمان به تخلفات صورت گرفته اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در سطح شهرستان شبکه اطلاع رسانی در حوزه های امنیتی و انتظامی گسترده و قوی است و بالافاصله به مشکلات رسیدگی می کنند و متأسفانه تعدادی تبلیغات بعد از زمان پایان تبلیغات انتخاباتی داشتیم که جمع آوری شد و همکاری دستگاه قضا در این زمینه بسیار خوب بوده است.

 

وی اظهار کرد: همچنین صبح امروز پاکسازی ورودی های شعب اخذ رأی قبل از آغاز زمان رأی گیری انجام شده است.

پایان پیام/667

نظر شما