شناسهٔ خبر: 47840005 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان:

امام جمعه همدان رای خود را به صندوق انداخت

آیت الله شعبانی گفت: حضور در پای صندوق رای مولفه های امنیت کشور را تقویت می کند و امروز راه حل گلایه های مردم قهر با صندوق رای نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «آیت الله حبیب الله شعبانی» صبح امروز  (۲۸ خرداد) با حضور در شعبه آرامگاه بوعلی سینای همدان در پای صندوق رای گفت:  امروز حضور در پای صندوق رای کاری از جنس کار شهید سلیمانی است.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان افزود: امروز هر رای که به صندوق انداخته می شود، مولفه های امنیت کشور را تقویت می کند.

 

وی با بیان اینکه در عرصه های مختلف اقتصادی در کشور گلایه های وجود دارد، اظهار داشت: راه حل گلایه ها قهر با صندوق رای نیست.

 

وی با بیان اینکه رای ما به معنای تایید خطای مسوولان نیست خاطرنشان کرد: راه برون رفت از مشکلات کشور، انتخاب صحیح و نماینده اصلح است و هرگاه در انتخابات شخص اصلح انتخاب شده کشور رشد کرده است.

 

آیت الله شعبانی با بیان اینکه در ساعت های اولیه رای گیری نسل جوان حضور خوبی در پای صندوق های رای داشته اند، گفت: رای اولی ها و چهره های جوان در جشن بزرگ انقلاب حضور پررنگی دارند.

 

امام جمعه همدان در خصوص حضور جوانان نیز گفت: در ابتدا که امام(ره) نهضت خود را شروع کردند، بیشترین توجه به جوانان بود و باید اولویت انتخابات ریاست جمهوری نیز درخواست‌های جوانان باشد‌.

 

وی با تاکید بر اینکه پیشران حرکت گام دوم انقلاب نیز جوانان هستند ، گفت: نسل جوانان هستند که فرداها را می‌سازند و اینها باید سرنوشت خود را تعیین کنند بنابراین باید جوانان توجه کنند و ورود پیدا کنند.

 

 

پایان پیام/89

نظر شما