شناسهٔ خبر: 47840001 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار آبدانان:

تاکنون بیش از ۲ هزار تعرفه در شهرستان آبدانان مصرف شده است

فرماندارشهرستان آبدانان گفت:تاکنون بیش از ۲ هزار تعرفه اخذ رای برای سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان آبدانان مصرف شده است.

صاحب‌خبر -

«سیروس مرادحاصلی» در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: خوشبختانه در ساعت اولیه شاهد مشارکت بالای مردم در پای صندوق های رای هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه در ساعت های ابتدای مشارکت رضایت بخش است، تصریح کرد: ۳۳ هزار نفر در این شهرستان برای انتخابات ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ واجد شرایط رای دادن هستند.

 

مراد حاصلی افزود: باتوجه به شرایط کرونا برای جلوگیری از اذحام جمعیت 72صندوق رای در نظر گرفته شده که از این تعداد 62صندوق ثابت و 10صندوق سیار هستند.

 

فرماندار شهرستان آبدانان تصریح کرد: تعداد داوطلبان انتخابات شهری ۵۰ نفر و روستایی ۱۵۳ نفر است که در مجموع ۲۰۳ نفر برای رسیدن به کرسی شورای شهر و روستا در این شهرستان با هم رقابت می‌کنند.


مرادحاصلی یادآور شد: تعداد عوامل اجرایی و برگزار کننده انتخابات اعم از اجرایی، نظارت، بازرسی، امنیتی و خدماتی در ۲۸ خرداد بیش از یک هزار و 800 نفر است.

 

فرماندار آبدانان با تاکید بر اینکه تمام شرایط و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه فراهم شده است، خاطرنشان کرد: سه هیات اجرایی، سه هیات نظارت و یک هیات بازرسی در آبدانان کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند.

 

پایان پیام/684

نظر شما