شناسهٔ خبر: 47839690 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

زاکانی: رئیس جمهور آینده باید به جماران بیاید و از در و دیوار آن درس بگیرد /مداحان معروف کجا رأی دادند؟ +تصاویر

فارس نوشت: رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: رئیس جمهور آینده باید به جماران بیاید و از در و دیوار آن درس بگیرد و رئیس جمهور با تکیه با مردم بتوانند فقر را ریشه کن کند.

صاحب‌خبر -

علیرضا زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس پس از انداختن رای خود به صندوق آرا در حسینیه جماران و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: آنچه که امام عظیم شان دنبال می‌کردند و جامعه طلب می‌کردند بماند، مهم ماندن راه امام است نه بودن و نبودن ما.

وی افزود: امام ضربه زدن به جامعه اسلامی را جایز نمی دانستند. امام مردم سالاری دینی را باور داشتند و ایشان می‌گفتند مسئولین خاک پای مردم هستند.

زاکانی تاکید کرد: امام یک تار موی کوخ نشینان را به کاخ نشینان نمی دانند اما امروز در جامعه کاخ نشین داریم.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس افزود: رئیس جمهور آینده باید به جماران بیاید و از در و دیوار آن درس بگیرد و رئیس جمهور با تکیه با مردم بتوانند فقر را ریشه کن کند.

زاکانی: رئیس جمهور آینده باید به جماران بیاید و از در و دیوار آن درس بگیرد /مداحان معروف کجا رأی دادند؟ +تصاویر

مداحان و سخنرانان رأی خود را به صندوق انداختند

همزمان با برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری امروز  ۲۸ خردادماه، مداحان و سخنرانان مذهبی کشور با حضور در حوزه‌های اخذ رأی، آراء خود را به صندوق انداختند.

براساس این گزارش، سیدمجید بنی‌فاطمه مداح اهل بیت(ع) با حضور در حسینیه ارشاد تهران آراء خود را به صندوق انداخت.

محمد حسین پویانفر نیز که در کربلای معلی حضور دارد، با حضور در کنسول‌گری ایران در این شهر رأی خود را به داخل صندوق انداخت.

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان سخنران مذهبی نیز با حضور در مدسه ابوریحان در منطقه ۲ تهران با حضور اعضای خانواده‌اش حجت‌الاسلام محمدحسین میرلوحی و حجت‌الاسلام رضا پناهیان رأی خود را به صندوق انداخت.

حجت‌الاسلام سیدمصطفی میرلوحی، سخنرانی مذهبی، استاد حوزه و دانشگاه و عضو هیأت امنای دانشگاه امام صادق (ع) نیز با حضور در مسجد این دانشگاه رأی خود را به صندوق رای انداختند.

همچنین تعدادی از مداحان و منبری‌ها نیز بناست از ساعت ۱۳ با حضور در تکیه‌گاه آقا مرتضی علی هیأت الرضا و یا از ساعت ۱۶ با حضور در خانه مداحان اهل بیت(ع) رأی خود را به صندوق بیندازند.

27215

نظر شما