شناسهٔ خبر: 47839426 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ظهور و بروز اراده ملی؛

فرمانده سپاه زنجان: تاریخ انقلاب ایران سراسر عزت، اقتدار و صلابت است

زنجان- ایرنا - فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: تاریخ ۴۲ سال گذشته این انقلاب، سراسر عزت، افتخار، اقتدار و صلابت ملت ایران است و به فرموده حضرت امام (ره) حتی در عصر حضرت رسول اکرم(ص) هم از این ملت نبود و این ملت بی‌مانند است.

صاحب‌خبر -

سردار جهانبخش کرمی روز جمعه در جمع خبرنگاران با تاکید بر حماسه های مختلف مردم از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون گفت: این مردم بودند که به رهبری حضرت امام(ره) و رهبر معظم انقلاب، قیام کردند و انقلاب را به پیروزی رساندند.

وی با بیان اینکه مردم بودند که کمک کردند تا حکومت اسلامی به رهبری حضرت امام تشکیل شد، افزود: این مردم بودند که با تقدیم بیش از ۲۲۰ هزار شهید، در مقابل همه قدرت ها  در ۴۲ سال گذشته ایستادند و در هشت سال دفاع مقدس حماسه تاریخی و بی‌نظیر خلق کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان با اظهار به اینکه مردم همواره تابلوی زیبای مقاومت و عزت کشور را در سطح دنیا به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: مردم دشمنان اسلام را در هشت سال دفاع مقدس به زانو در آوردند و در  صحنه های مختلف، از جمله در خنثی کردن توطئه های دشمنان، کمک به جبهه  مقاومت برای نجات جان دهها میلیون مسلمان مقاومت کرده و شهدای گرانقدری تقدیم  اسلام کردند.

وی به میثاق مردم با شهدا و امام شهدا اشاره کرد و گفت: این مردم با سردار سلیمانی پیمان بسته اند که راه شهدا را ادامه داده و از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

سردار کرمی با بیان اینکه امروز روز حماسه و روز خرمشهر دیگری است، گفت: امروز روز جهاد است و ملت ایران با رای خود، از خون پاک شهدا و سیدالشهد دفاع می‌کنند و صحنه های زیبایی را به رخ ابرقدرت های شیطانی می کشند.

وی با تاکید بر اینکه ملت پای انقلاب و نظام ایستاده است، افزود: ملت با رهبر معظم انقلاب و شهدا تجدید میثاق کرده و تحت هیچ شرایطی در مقابل فشارها و زورگویی‌های دشمنان تسلیم نخواهد شد.

سردار کرمی با اشاره به اینکه حضرت امام (ره) فرمودند که حفظ نظام  مقدس جمهوری  اسلامی ایران، از واجبات است، گفت: در جای دیگر هم فرموده اند که حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی، از بزرگترین فرائض و واجبات است و علاوه بر آن رهبری معظم هم فرموده اند که برای حفظ نظام، همه پای صندوق های رای بیایند و دیگران را هم بیاورند.

 خیمه ولایت برای ما مهم است و باید دور این خیمه بچرخیم

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه با اشاره به سخنان سردار سلیمانی افزود: خیمه امام حسین (ع) در ایران برپاست و از این خیمه باید دفاع کرد همچنین خیمه ولایت برای ما مهم است و باید دور این خیمه بچرخیم که خیمه  رسول الله است.

وی با تاکید بر اینکه امروز ملت ایران پای صندوق های رای از نظام جمهوری اسلامی ایران، دفاع می‌کنند گفت: در لزوم شرکت در انتخابات همین بس که حضرت آقا فرموده اند که اگر مرا قبول ندارید ایران عزتمند و قوی را که قبول دارید.

فرمانده سپاه زنجان با بیان اینکه، قطعا مردم ایران به ندای امام و  رهبری لبیک گفته و  امروز که روز بصیرت است می آیند، افزود: مردم می آیند، از انقلاب اسلامی دفاع کرده و سرنوشت خود را مشخص می کنند چرا که هر رای، رقم زدن سرنوشت است.

یک هزارو ۶۳ شعبه آرای مردم استان زنجان را جمع آوری خواهند کرد.۸۲۰ هزار نفر در این استان واجد شرایط شرکت در انتخابات و از این تعداد حدود ۱۹ هزار نفر رای اولی هستند.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری، روستایی و عشایری همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  امروز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰   آغاز شده است.

نظر شما