شناسهٔ خبر: 47839287 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حسن بیگی تشریح کرد؛

آخرین وضعیت شعب اخذ رأی در سطح استان تهران

رئیس ستاد انتخابات استان تهران وضعیت شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در استان تهران را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شکراله حسن بیگی رئیس ستاد انتخابات استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نیمه دوم مهرماه سال گذشته ستاد انتخابات استان را تشکیل دادیم و روز چهارشنبه نیز سی امین جلسه ستاد انتخابات را داشتیم و چندین جلسه هم با مسئولان شهرستان‌ها برگزار کردیم.

وی با بیان اینکه هماهنگی خوبی بین هیات‌های اجرایی و نظارت وجود دارد، افزود: ۶ هزار و ۸۴۶ شعبه اخذ رأی در استان تهران داریم که از این تعداد ۳۷۹۷ شعبه مختص به تهران است. تعداد شعبات در تهران با تعداد شعبات حدود ۱۲ استان برابری می‌کند. در اکثر استان‌ها دو انتخابات داریم، اما در استان تهران ۴ انتخابات داریم.

حسن بیگی گفت: بر اساس اعلام وزارت کشور واجدین شرایط استان تهران، ۹ میلیون و ۸۱۵ هزار و ۷۷ نفر هستند که تقریبا ۱۵ درصد بیشتر از این تعداد تعرفه توزیع کرده ایم و تعدادی هم تعرفه در مخزن داریم که به محض تقاضای تعرفه از شهرستان‌ها آن‌ها را ارسال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید

رئیس ستاد انتخابات استان تهران تصریح کرد: شب گذشته دوستانمان در فناوری تا صبح دستگاه‌ها را پیکربندی و فعال کردند، اما صبح متاسفانه حدود ۸۰ دستگاه غیر فعال بود و ما ابلاغ کردیم ظرف بیش از نیم ساعت اگر دستگاه‌ها فعال نشدند، انتخابات به صورت آفلاین برگزار شود و الان مشکل رفع شده است.

وی افزود:با توجه به اینکه از قبل اعلام شده بود که افراد اجرایی تا ساعت ۶ به شعب مراجعه کنند، اما در بعضی از شعب نماینده فرماندار یا افراد دیگر دیرتر رسیده بودند، در حال حاضر سه شعبه اخذ رأی در استان غیر فعال است و بقیه شعب فعال هستند.

انتهای پیام/

نظر شما