شناسهٔ خبر: 47839259 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

/انتخابات ۱۴۰۰/

تا ساعت ۱۰؛ حدود ۳۸ هزار کرمانی رای خود رای به صندوق های رای انداختند

سارا سلطانی

فرماندار کرمان بیان کرد: تا ساعت ۱۰ صبح حدود ۳۸ هزار نفر در شهرستان کرمان رای داده اند و این نسبت به گذشته نشان از مشارکت خوب مردم در این دوره را دارد.

صاحب‌خبر -

"علی بابایی" در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به رصدهای خود از شعب اخذ رای شهرستان کرمان گفت: طبق بازدیدها و گزارشات ارسالی به نظر می آید میزان مشارکت مردم شهرستان کرمان نسبت به ادوار گذشته تا این لحظه خوب بوده است.

وی با اشاره به حضور امام جمعه و استاندار کرمان در پای صندوق های رای قبل از آغاز انتخابات ادامه داد: مردم کرمان امروز از ساعات اولیه در شعب اخذ رای مخصوصا شعب گلزار شهدا، حسینیه ثارالله و بیت الزهرای حاج قاسم سلیمانی حضور گسترده ای داشته اند.

فرماندار کرمان از مسئولیت پذیری مردم شهرستان کرمان سخن به میان آورد و تصریح کرد: خانواده بیماران و معلولین از ساعات اولیه به فرمانداری مراجعه و تقاضای رفتن شعبه سیار به درب منزل آنها برای گرفتن رای معلول یا بیمارشان که توان حرکت ندارند، را داشتند و یکی از شعب سیار را به این قشر از جامعه اختصاص دادیم.

وی از میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رای سخن به میان آورد و عنوان کرد: طبق پروتکل های بهداشتی در محل شعب رابط سلامت داریم ضمن آنکه نمایندگان فرماندار آموزش های لازم دیده اند شایان ذکر است که یک بسته اقلام بهداشتی به هر شعبه برای استفاده مردم و اعضای شعبه داده شده است.

بابایی ادامه داد: اگر مردم مسایل بهداشتی را رعایت کنند زمینه انتشار ویروس کرونا بوجود نخواهد آمد.

وی بیان کرد: تا ساعت ۱۰ صبح حدود ۳۸ هزار نفر در شهرستان کرمان رای داده اند و این نسبت به گذشته نشان از مشارکت خوب مردم در این دوره را دارد.

فرماندار کرمان درباره تخلفات صورت گرفته را جزی اعلام کرد و افزود: خوشبختانه در سطح شهرستان شبکه اطلاع رسانی در حوزه های امنیتی و انتظامی گسترده و قوی است و بالافاصله به مشکلات رسیدگی می کنند و متاسفانه تعدادی تبلیغات بعد از زمان پایان تبلیغات انتخاباتی داشتیم که جمع آوری شد و همکاری دستگاه قضا در این زمینه بسیار خوب بوده است.

وی افزود: صبح امروز پاکسازی ورودی های شعب اخذ رای قبل از آغاز زمان رای گیری انجام شده است.

انتهای پیام

نظر شما