شناسهٔ خبر: 47839164 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

حضور مردم پای صندوق های رأی امید دشمنان را ناامید می کند

مردم لرستان از ساعات اولیه آغاز رأی گیری در شعب اخذ رأی حاضر شده اند، امروز مردم با حضور با بصیرت خود در صحنه انتخابات امید دشمنان را نامید می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، با وجود دسیسه ها و توطئه های دشمن برای کمرنگ کردن مشارکت مردم در انتخابات، از ساعات اولیه آغاز انتخابات شاهد حضور پرشور مردم در شعب اخذ رأی هستیم.

 

حضور پر شور مردم و صف های طولانی در شعب اخذ رأی تحجلی وحدت، همدلی و همبستگی و دلدادگی مردم نسبت به خالک ایران اسلامی است، امروز در جای جای ایران اسلامی مردم با آمدن به صحنه ماندن پای انقلاب و خاک ایران را فریاد می کشند.

 

صف های طولانی مردم در شعب اخذ رأی فریاد عظمت، شکوه و دلدادگی ایرانیان به خاک پاک ایران اسلامی است، امروز مردم ایران با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب به صحنه آمده اند و می آیند تا با حضور خود بگویدن ادامه دهنده راه شهدا هستند.

 

مردم به صحنه می آیند تا برای رفع مشکلات کشور نقش آفرینی کنند و نسبت به شهدا ادای دین کنند، صحنه انتخابات تجلی پشتوانه قوی مردمی است و این حضور امید دشمن را ناامید می کند، مردم می آیند تا با رأی خود فریاد بزنند به دشمن اجازه نفوذ نخواهند داد و نمی گذارند دشمنان برای کشورشان تصمیم گیری کند.

 

با اینکه چند ساعتی بیشتر از آغاز انتخابات نگذشته است، شاهد حضور پرشور مردم لرستان و صف های طولانی در شعب اخذ رأی هستیم، با وجود شیوع ویروس کرونا مردم به صحنه آمده اند تا برای پیشرفت و رشد و آینده کشور قدمی بردارند.

 

این حضور مردم را پیروز میدان انتخابات 1400 اعلام می کند، حضوری که در صحنه های مختلف انقلاب تاریخ ساز بوده و وجود مشکلات کوچکترین ضربه ای به عزم و اراده ملت ایران کم نکرده است.

 

رئیس ستاد انتخابات لرستان به خبرنگار شبستان در خرم آباد، با بیان اینکه انتخابات امسال در ۱۱ شهرستان و یک هزار و ۵۱۶ روستای استان در حال برگزاری است، گفت: هزار و ۸۷۱ شعبه اخذ رأی در استان لرستان فعال هستند.

 

ثمینی خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا یک میلیون و ۵۰۱ هزار و ۹۶۴ نفر در لرستان واجد شرایط رای گیری بوده که  ۳۳ هزار و ۸۲۵ نفر آنان رای اولی هستند.

 

وی با بیان اینکه  انتخابات شوراها در چهار مرکز شهرستان الکترونیکی برگزار می‌شود ، افزود: ۴۵۳ شعبه اخذ رای الکترونیک برای انتخابات ۲۸ خرداد در چهار شهرستان استان دایر شده است.

پایان پیام/666

نظر شما