شناسهٔ خبر: 47838876 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نائب رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی در گلستان تاکید کرد

افزایش شور و شوق انتخاباتی با حضور جوانان در گلستان/ تثبیت امنیت کشور با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

سنگدوینی گفت: حضور جوانان شور و شوق انتخاباتی را در گلستان به وجود آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «رمضانعلی سنگدوینی» صبح امروز (جمعه 28 خرداد) با حضور در ستاد برگزاری انتخابات گلستان و در جمع اصحاب رسانه استان اظهار کرد: اصحاب رسانه همیشه در عرصه اطلاع رسانی نقش بسیار مهمی برعهده داشتند و از تلاش های رسانه ها در انتخابات تشکر می کنم.

 

نائب رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی در گلستان ادامه داد: مردم ایران در دنیا بی نظیر هستند و سر بزنگاه خودشان را نشان می دهد و از انقلاب دفاع می کنند.

 

سنگدوینی یادآور شد: گاهی مشاهده می کنیم مردم مشکلاتی دارند و شرایط اقتصادی آنان خوب نیست ولی با این وجود انتخابات پرشور را شاهد خواهیم بود و از صبح امروز نیز این گزارش ها از شعب اخذ رای به ما رسیده است.

 

وی بیان کرد: با وجود اینکه مردم در فصل کشاورزی قرار دارند ولی نشان دادند ایران و سرزمین خود را دوست دارند و چون نظام جمهوری اسلامی ایران بر مبنای مردم سالاری قرار دارد و وقتی تمامی ارکان نظام کشور بر مبنای حضور مردم مشخص می شود مردم به این نتیجه رسیدند که اگر حضور پیدا نکنند اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی آسیب می بیند و فرد اصلح نیز نمی توانند برای مسئولیت برگزیده شود.

 

این مقام مسئول بیان کرد: حضور مردم تاثیرگذار است و شرایط خوبی را برای جمهوری اسلامی ایران رقم خواهند زد، امروز نام ایران در دنیا زبانزد است و کمتر کشوری است که نام ایران را نشناسد و این به خاطر اقتدار و حضور مردم است.

 

سنگدوینی بیان کرد: کشور ما  مقتدر است و یکی از مهمترین مولفه هایی که در دنیا زبان زد است امنیت است و این امنیت برای مردم بسیار حائز اهمیت است و با حضور مقدر مردم این امنیت تثبیت می شود.

 

پایان پیام/587

نظر شما