شناسهٔ خبر: 47838874 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

حماسه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰؛

۱۲۴ هزار نفر در شیروان واجد شرایط رأی دادن هستند

سرپرست فرمانداری شیروان جمعیت واجد شرایط رای دادن در این شهرستان را ۱۲۴ هزار و ۲۵ نفر عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

«علی ذوالفقاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: ۱۲۴ هزار نفر در شیروان شرایط رای دادن دارند که از این تعداد ۶۲ هزار و ۵۹ نفر خانم و ۶۱ هزار و ۹۶۶ نفر آقا هستند.

 

سرپرست فرمانداری شیروان بیان کرد: از مجموع جمعیت واجد شرایط رای در این شهرستان ۳ هزار و ۳۸ نفر رای اولی هستند که از این تعداد هزار و ۴۹۹ نفر خانم و هزار و ۵۳۹ نفر آقا هستند.

 

وی اضافه کرد: در این دوره از انتخابات ۹۸۷ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی روستا و ۱۲۱ داوطلب در چهار شهر شیروان، زیارت، لوجلی و قوشخانه به رقابت با یکدیگر می پردازند که انتخابات در ۱۴۴ روستای شهرستان برگزاری می شود.

 

ذوالفقاری با بیان اینکه انتخابات شورای اسلامی این شهر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: به همین منظور ۲۰۰ صندوق تمام مکانیزه در ۷۲ شعبه مستقر است.

 

وی تصریح کرد: هیات اجرایی این شهرستان ۲۲۳ شعبه اخذ رای ثابت و سیار را برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا آماده کرده که از این تعداد ۱۸۵ شعبه ثابت و ۳۸ شعبه سیار است.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای این دوره از انتخابات بیش از پنج هزار نفر عوامل اجرایی، کار برگزاری انتخابات در  این شهرستان را بر عهده دارند.

 

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین  دوره شورای اسلامی شهر و روستا به همراه میاندوره ای پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه 28 خردادماه در حال برگزاری است.

 

 

پایان پیام/641

نظر شما