شناسهٔ خبر: 47838872 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جماعت مسجد سیدالشهدا(ع) تاکید کرد

مشارکت بالای مردم در پای صندوق‌های رای زمینه تشکیل دولت مقتدر را فراهم می‌کند

حجت‌الاسلام چوب‌چیان با اشاره به حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای گفت: اگرچه مردم از وضعیت معیشتی و اقتصادی نارضایتی دارند، اما باید برای تغییر و انتخاب اصلح و شایسته تلاش کنند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام «سید ابراهیم چوبچیان»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان برلزوم حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای تاکید کرد و گفت:بنابرتوصیه مقام معظم رهبری عدم شرکت درپای صندوق رای جزشادی دشمنان ومختل شدن کاراجرایی کشورهیچ منفعتی نخواهد داشت.

 

امام جماعت مسجد سیدالشهدا(ع) واقع در نازی آباد بیان کرد:اگرچه مردم از وضعیت معیشتی و اقتصادی نارضایتی دارند،اما باید برای تغییر و انتخاب اصلح و شایسته تلاش کنند. از طرفی اگرمردم خواهان وضعیت بهترازوضعیت اکنون هستند ومی خواهند که قدرت کشورمان با پشتوانه سیاسی واقتداررهبری در منطقه و جهان روز افزون شود، باید رییس جمهوری با رای بالا انتخاب کنند، تا رئیس جمهور منتخب با تکیه بر آرای بالا، رئیس جمهور 80 میلیون ایرانی شود.

 

حجت الاسلام چوبچیان اظهار کرد:رای و مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری، موجب نا امید کردن دشمن و زمینه قدرت و اقتدار کشور درعرصه بین الملل خواهد شد و نشان دهنده این موضوع است که مردم دوست دارند که انقلاب اسلامی وجمهوریت نظام که ضامنش رای بالای مردم است، پا برجا بماند.


 

وی با اشاره به اینکه یکی از موارد حق الناس که اگر درموردش دقت نشود،بی توجهی به صندوق رای است، گفت: آرای مردم در زمین و آسمان محاسبه می شود و ما در فردای قیامت باید نسبت به این حق الناس پاسخگو باشیم، بنابراین مشارکت فعالانه و حضور حداکثری دراین مقطع از انقلاب بسیارضروری است، تا درگام دوم انقلاب طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بتوانیم با قدرت مسیر پیشرفت وتوسعه کشور را ادامه دهیم.

 

مسجد سیدالشهدا(ع) نازی آباد یکی از مساجد فعال در منطقه جنوب تهران است که در نیم قرن گذشته مردم این محله خاطرات حماسه ساز و تلخ و شیرینی از این مسجد داشته اند. چه در دوران قبل از انقلاب که پایگاه مبارزه برای جوانان و نوجوانی تربیت شده در مکتب امام خمینی(ره) بود و چه در دوران هشت سال دفاع مقدس که جوانان مومن از این مسجد به جبهه های جنگ اعزام می شدند. این مسجد همواره یکی از  مساجد فعال  و حماسه افرین در انتخابات ها بوده است و در برهه های مختلف همواره آماده جانفشانی برای نظام و انقلاب بوده و یکی از همان مدرسه‌های عشقی است که به فرموده امام خمینی ( ره ) از جوانان و نوجوانان، مردانی کارآمد برای حضور در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی و عقیدتی این مرز و بوم مهیا ساخته است .


 

 

 

 

پایان پیام/40

نظر شما