شناسهٔ خبر: 47838860 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور:

اصلح را با مشارکت حداکثری انتخاب کنیم

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور گفت: با توکل بر خدا فرد اصلح را با مشارکت حداکثری انتخاب می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

 «حجت الاسلام والمسلمین سجادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: اصل مشارکت حداکثری در انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است و به خودی خود یک اهمیت ویژه‌ای دارد.

 

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق گفت: در جهت حضور حداکثری پای صندوق ها تلاش کنیم و وظیفه شرعی و ملی داریم که تا آخرین ساعات روز رای‌گیری کسانی را که ناامید هستند و تمایلی به شرکت ندارند را آگاه نماییم که در پای صندوق های رای حاضر شوند و در تصمیم‌گیری آینده کشور خود سهیم باشند.

 

وی در ادامه به انتخاب فرد اصلح اشاره داشت و افزود: همانطوری که مشارکت در انتخابات از اهمیت زیادی برخوردار است انتخاب فرد اصلح نیز اهمیت بسزایی دارد.

 

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور گفت: فرد اصلح را با مشارکت حداکثری انتخاب کنیم زیرا رئیس جمهوری که مشارکت بالا انتخاب شود در سطح بین المللی و ملی از قدرت بالایی برخوردار است.

 

وی بیان داشت: با توجه به گمانه‌زنی برخی مبنی بر احتمال مشارکت پایین ولیکن در نظر داشته باشیم که در اوج مشکلات ممکن است فرصت‌های خوبی بدست آید و طبق فرمایش شهید حاج قاسم سلیمانی در سخت‌ترین بحران ها بیشترین فرصت هایی به وجود می آید.

 

حجت الاسلام والمسلمین سجادی  ابراز امیدواری کرد و گفت: ان شاءالله به پشتوانه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و به برکت خون شهدا، مردم حماسه بیافرینند و با هوشیاری آنها انتخابات پرشور خواهد بود و همه باید در این زمینه تلاش کنیم.

 

وی در پایان تصریح نمود: همه ما باید در این حماسه بزرگ و پازل و تاثیرگذاری بزرگ کشوری، بلکه جهانی سهمی داشته باشیم و استکبار جهانی را به چالش بکشیم و با پیروی از ماموریتی که رهبری معظم انقلاب جهت تلاش برای حضور حداکثری بر عهده همه ما قرار دادند در پیشگاه خداوند متعال و امام زمان عجل الله فرجه الشریف سربلند باشیم.

پایان پیام/291

نظر شما