شناسهٔ خبر: 47838856 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استاندار خوزستان:

حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای پاسخ قدرتمندانه‌ای به دشمنان می‌دهد

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه مردم خوزستان در همه صحنه‌های انقلاب و حفظ تمامیت ارضی کشور حرف اول را می‌زنند گفت: امیدوارم انتخابات امسال در شان و شوکت نظام جمهوری اسلامی و کشور قدرتمند ایران باشد و این حضور پر شور پاسخ قدرتمندانه‌ای به دشمنان دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» صبح امروز (جمعه ۲۸ خرداد) در حاشیه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر رو روستا با حضور در حسینیه ثارالله اهواز، با بیان اینکه در خوزستان دوباره شاهد حماسه بسیار بررگ دیگری هستیم اظهار کرد: مردم این استان نشان دادند در همه صحنه‌های انقلاب و حفظ تمامیت ارضی کشور حرف اول را می‌زنند.

 

استاندار خوزستان افزود: خوزستانی‌ها همانطور در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس حضور داشتند و حافظان اصلی تمامیت ارضی کشور و حامیان نظام جمهوری اسلامی هستند امروز هم شاهد حضور جمعیت از قبل از ساعت هفت صبح هستیم که غیرقابل تصور است و میزان مشارکت به سرعت بالا می‌رود.

 

وی اضافه کرد: عوامل در تلاش برای بر طرف شدن مشکلات شعب بودند و تمام شعب بدون حادثه امنیتی در حال کار است و تا ساعت ۲۴ شعب در حال کار هستند و بعد از آن تنها افرادی که داخل شعبه حضور دارند می‌توانند رای دهند، بنابراین از مردم تقاضا داریم همانطور که اول صبح هیجانی و انقلابی به پای صندوق ها آمدند قبل از ساعت ۲۴ در شعب حضور پیدا کنند.

 

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: امیدوارم انتخابات امسال در شان و شوکت نظام جمهوری اسلامی و کشور قدرتمند ایران اسلامی باشد و این حضور پر شور پاسخ قدرتمندانه‌ای به دشمنان و آمریکا دهد.

 

وی با اشاره به اینکه فرایند انتخابات به خوبی در حال انجام است یاد آور شد: تعدادی از کارت خوان‌ها برای رای الکترونیکی دیر رسیدند که وزیر کشور دستور داد تا به شکل آفلاین و دستی انجام شود تا به محض اینکه صندوق رسید آنلاین و الکترونیکی انجام شود و تاکنون مشکلی در رای گیری به وجود نیامده است.

 

استاندار خوزستان پس از بازدید از حوزه های حسینیه ثارالله و مسجد جوادالائمه اهواز در حوزه کمیته امداد رای خود را به صندوق انداخت.

 

پایان پیام/679

نظر شما