شناسهٔ خبر: 47836818 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار زرندیه:

ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات مستکبران را مایوس می‌کنند

علی فرقانی

فرماندار زرندیه گفت: ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات اندیشه های مستکبرانه را مایوس می‌کنند.

صاحب‌خبر -

سیامک سلیمانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه با تحقق مشارکت حداکثری بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه حضور حداکثری مردم در صحنه، همواره در معادلات مجامع بین المللی تاثیرگذار بوده است.

وی بیان کرد: حضور پرشور آحاد مختلف مردم در انتخابات پویایی کشور را نشان می‌دهد و مردم با اعلام وفاداری به نظام، دشمنان را از اندیشه‌های مستکبرانه مایوس می‌کنند. انتخابات ۲۸ خرداد امسال در ابعاد داخلی و خارجی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای می‌تواند توطئه‌های خصمانه دشمنان را خنثی کند.

فرماندار زرندیه با تاکید بر اینکه شرکت در انتخابات وظیفه‌ای ملی و انسانی است، اظهار کرد: انتخابات نعمتی الهی، مطالبه‌ای عمومی و حق مردم است که خداباوری، مردم باوری و خودباوری امام راحل را محقق می‌کند. باید باور داشته باشیم که تک تک آراء ما می‌تواند در تعیین سرنوشت کشور تاثیرگذار باشد.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات در تقویت عزت و اقتدار ملی و افزایش امنیت ملی تاثیر بسزایی دارد، افزود: انتخابات از چهار رکن سلامت، امنیت، مشارکت حداکثری و رقابت‌پذیر بودن برخوردار است و ما مجریان این حماسه سیاسی وظیفه داریم تا دو رکن سلامت و امنیت را برای حضور حداکثری مردم تامین کنیم.

وی تصریح کرد: این یک تکلیف قانونی است که دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، تمهیدات لازم برای تحقق بخشیدن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حفظ و صیانت از آراء مردم به عنوان حق‌الناس را اندیشیده و با حفظ هوشیاری و دقت، توطئه دشمنان را خنثی کنند.

سلیمانی افزود: در شرایطی که دشمنان نظام اسلامی در پی کاهش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای هستند حضور آگاهانه و گسترده مردم بار دیگر امنیت پایدار و عزت جمهوری اسلامی را تضمین می‌کند. با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم ظالمانه دشمن، مردم همچنان راسخ و استوار پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و بر عهدی که با شهدا بسته‌اند وفادارند.  

وی تاکید کرد: برگزاری انتخابات ۲۸ خردادماه به صورت سالم و با مشارکت آگاهانه و حضور حداکثری مردم، هدف تمام مسئولان نظام است که باید محقق شود و مردم با حضور در پای صندوق‌های رای سرنوشت خود را برای چهار سال رقم خواهند زد. منتخبان نیز باید به وعده‌ها و مطالبات برحق شهروندان توجه و دغدغه‌های شهروندان را رفع کنند.

فرماندار زرندیه در ادامه با اشاره به اینکه بیش از هزار و ۵۰۰ نفر در قالب عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و انتظامی در برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان مشارکت دارند، گفت: تعداد شعب اخذ رای به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال به ۶۶ شعبه افزایش یافته و در مناطقی که احتمال ازدحام جمعیت وجود دارد، تعداد شعبات بیشتر از سال‌های گذشته است.

وی تصریح کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ سلامت شهروندان در روند برگزاری انتخابات در اولویت‌ قرار دارد و در این زمینه انتظار می رود که مردم نیز همکاری لازم را داشته باشند.

سلیمانی همچنین گفت: ۹۵۷ نفر از دختران و پسران این شهرستان برای نخستین بار به سن تکلیف سیاسی می‌رسند و در انتخابات پیش رو شرکت می کنند.

انتهای پیام

نظر شما