شناسهٔ خبر: 47836774 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استاندار سمنان:‌ مردم با رأی دادن سرنوشت خود را تعیین می‌کنند‌

همزمان با ساعات نخست رأی‌گیری استاندار سمنان با حضور در شعبه شماره ۱۲۴ در مسجد المهدی سمنان رأی خود را به صندوق انداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علی رضا آشناگر ‌استاندار سمنان با بیان اینکه امروز با حضور حداکثری مردم شاهد اعمال اراده آنان در تعیین سرنوشت خودشان خواهیم بود اظهار داشت: مردم با رأی دادن سرنوشت خود را تعیین می‌کنند. وی با بیان اینکه سرنوشت امروز کشور با انتخابات گره خورده است تصریح کرد: امروز همه با احساس وظیفه و مسئولیت در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

استاندار سمنان با بیان اینکه امروز بزرگ‌ترین رخداد سیاسی و روز مهمی در تاریخ کشور است اضافه کرد: مردم ایران و همچنین سمنان مانند همیشه در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و حماسه‌ای بزرگ را حلق می‌کنند.

آشناگر با اشاره به حضور همیشگی و پررنگ مردم استان سمنان در انتخابات افزود: امروز نیز مردم استان سمنان در این انتخابات مشارکت حداکثری خواهند داشتند.

وی با بیان اینکه حضور مردم استان سمنان در انتخابات همواره از میانگین کشوری بالاتر بوده است اضافه کرد: مردم امروز با حضور در پای صندوق‌های رأی حق خود استفاده و برای سرنوشت خود تصمیم می‌گیرند.

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان سمنان با اذعان به اینکه حضور در انتخابات از حقوق اساسی مردم است گفت: همه مردم باید از حق خود استفاده کرده و برای تعیین سرنوشت خود در این انتخابات شرکت کنند.

وی همچنین از مردم خواست تا رأی دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند و در همین ساعات نخست برای تعیین سرنوشت خود در پای صندوق‌ها حاضر شوند.

به گزارش تسنیم برای برگزاری انتخابات در استان سمنان 779 شعبه اخذ رأی در سراسر استان سمنان آماده شده است.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت: در این استان، 519 هزار و 540 نفر، شامل 262 هزار و 817 نفر مرد و 256 هزار 723 نفر زن واجد شرایط رأی دادن هستند.

10 هزار و 906 رأی اولی در استان حضور دارند که پنج‌هزار و 337 نفر از آنان دختر و 5 هزار و نفر 569 پسر هستند.

با توجه به وجود ویروس کرونا بر اساس دستورالعمل اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا زمان رأی‌گیری به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ساعت 7 صبح آغاز شده و تا ساعت 24 ادامه می‌یابد.

مردم با حضور در پای صندوق‌های رأی دشمن را برای همیشه ناامید کنند

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز روز امتحان است و مردم باید با حضور خود در پای صندوق رأی دشمن را برای همیشه ناامید کنند.

وی با بیان اینکه تا این لحظه و در ساعات نخست رأی‌گیری حضور مردم چشمگیر بوده است تصریح کرد: مردم عاشقانه، عارفانه و خالصانه پای صندوق‌های آمدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه همه باید با حضور در انتخابات به ندای مقام معظم رهبری لبیک بگوییم افزود: این حضور پررنگ مرم مشت محکمی بر دهان دشمنان است و آنان را برای همیشه ناامید می‌کند.

شاهچراغی از مردم استان سمنان و به‌ویژه رأی اولی‌ها خواست در انتخابات مشارکت کرده و صف‌ها را طولانی کنند.

با توجه به وجود ویروس کرونا بر اساس دستورالعمل اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا زمان رأی‌گیری به‌منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی از ساعت 7 صبح آغاز شده و تا ساعت 24 ادامه می‌یابد.

تبلیغات دشمن برای کم‌رنگ شدن حضور مردم در انتخابات بی‌اثر بود

سردار حمید دامغانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از همین ساعات نخست رأی‌گیری حضور مردم در پای صندوق‌های رأی پرشور است.

وی ابراز امیدواری کرد تا این حضور پرشور و مشارکت در ساعات اولیه صبح تا ساعات پایانی شب نیز ادامه داشته و به مشارکت گسترده مردم بیانجامد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی این نهاد گفت: قبل از انتخابات برای حضور حداکثری و همچنین ایجاد فضای بانشاط انتخاباتی اقداماتی انجام شد.

دامغانی افزود: امروز و در روز انتخابات نیز بسیجیان و همچنین نیروهای سپاه در کنار سایر دستگاه‌های امنیتی در برقراری امنیت انتخابات و حفاظت از صندوق‌های رأی مشارکت کرده و به مردم اطمینان می‌دهند که از آرا آنان صیانت می‌شود.

انتهای پیام/363/ش

نظر شما