شناسهٔ خبر: 47834978 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ورود 6500 دوز واکسن کرونا به آذربایجان‌غربی

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت : 6 هزار و 500 دوز دیگر واکسن کرونا به آذربایجان‌غربی اختصاص یافته است که تا یک روز آینده وارد استان می‌شود.

صاحب‌خبر -

جواد آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ۶ هزار و ۵۰۰ دوز دیگر واکسن کرونا به آذربایجان‌غربی اختصاص یافته است که تا یک روز آینده وارد استان می‌شود.

وی با بیان اینکه آمار ابتلا به کرونا در استان روند کاهشی دارد، بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید کرد و افزود: با وجود اینکه دستورالعمل‌های بهداشتی در شعبات اخذ رای رعایت می‌شود ولی ضرورت دارد رای دهندگان نیز در راستای پیشگیری از ابتلا به کرونا، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کرده  و هنگام مراجعه به شعبات اخذ رای علاوه بر استفاده از ماسک، با خود خودکار نیز به همراه داشته باشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی اعلام کرد: 50 درصد از واکسن‌هایی که وارد استان خواهد شد واکسن ایرانی و مابقی واردات سایر کشورها است.

این مقام مسوول تصریح کرد: در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت بر روند این امر، ۲ هزار و ۷۹۵ نفر ناظر بهداشتی سر صندوق‌های رای حضور می‌یابند.

آقازاده اعلام کرد: طبق آخرین لیست فرمانداری‌ها، نتیجه تست کرونای عوامل اجرایی انتخابات طی ۲ هفته اخیر بررسی شده و آن دسته از افرادی که در ۲ هفته گذشته تست کرونای مثبت داشته باشند، از کاربر بودن شعبات اخذ رای حذف و فرد دیگری جایگزین آنها شده است.

انتهای پیام/

نظر شما