شناسهٔ خبر: 47834950 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

شبستان گزارش می دهد؛

تجلی اتحاد ملت ایران در جمعه سرنوشت ساز

۲۸خرداد ۱۴۰۰ روز انتخاباتی مهم در ایران؛ کشور عزیزمان است. همه می آئیم تا حضور پر رنگ ما در انتخابات، زمینه رشد روز افزون میهن اسلامی را در تمام عرصه‌ها فراهم کند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری شبستان - مازندران؛28خرداد ساعت 7صبح به وقت ساعت رسمی تهران فرا می‏رسد و موعد حماسه آفرینی دیگری نزدیک می‏شود. ملت همیشه درصحنه ایران که به دفعات مکرر صحنه‏های عزت و عظمت آفریده و مسئولیت‏ شناسی خود را آشکار نموده است، برای انجام رسالت دینی، انقلابی و ملی خود به صحنه‏ می‏آید تا با شور و شعور، از مقطعی سرنوشت‌ساز با سربلندی و افتخار عبور کند. و انتخابی در امتداد خون شهدا داشته باشد.


 
آری! چشم جهان و جهانیان به انتخابات 28خرداد است و بار دیگر ثابت خواهد شد که مردم‌سالاری دینی به برکت نظام جمهوری اسلامی در ایران حاکم است.


 
بعد از چهل و چند سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی به طور میانگین تقریبا هر سال یک انتخابات برگزار شده که مردم در آن حضور خوبی داشته‌اند.امسال نیز خردادی سرنوشت ساز را در دهه پنجم انقلاب رقم خواهیم زد.
 

انتخابات حائز اهمیت است، همیشه؛ در بعضی از مقاطع اهمیت بیشتری دارد. توصیه‌ی من به مردم عزیزمان این است که اولا همان‌طور که قبلا عرض کردیم، همه شرکت کنند در انتخابات؛ همه، هر کسی که ایران را دوست دارد، هر کسی که جمهوری اسلامی را دوست دارد، هر کسی که شکوه و عزت و عظمت ملی را دوست دارد، در این انتخابات شرکت کند. (بیانات رهبری در7اسفند94 در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما پس از شرکت در انتخابات)


 
همه باید تلاش كنند انتخابات، پرشور و با حضور عمومی مردم انجام بگیرد. این موجب می شود كشور مصونیت، اقتدار و امنیت پیدا کند.(بیانات رهبری 8خرداد92 در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی)


 
هر کسی به نظام اسلامی اعتقاد دارد، در این اعتقاد صادق است، شرکت در انتخابات را وظیفه‌ی خودش می داند.(بیانات رهبری 18اسفند9 در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری)

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ۱۴ خرداد ۱۴۰۰، دعوت مردم به شرکت در انتخابات توسط یکدیگر را شامل «تواصی به حق» عنوان کردند و فرمودند: «این وظیفه است... افراد خانواده، دوستان، همکاران، معاشرین، آحاد مردم و کسانی که با آنها سر و کار دارید را به [شرکت در انتخابات] دعوت کنید.»


*با حضور حداکثری در انتخابات امانت دار شهدا باشیم
حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در گفتگو با خبرنگار شبستان به آزمون سیاسی ملت ایران اشاره و اظهار کرد: همه ی مردم باید بدانند که باید در انتخابات حضور داشته باشند که حضورشان پشتوانه، اقتدار نظام، حلال مشکلات و عقب‌نشینی دشمنان را در بر دارد.

 

وی  با بیان اینکه شرکت در انتخابات تجلی ولایت‌مداری است،اذعان کرد: این انتخابات که اولین انتخابات دهه پنجم انقلاب اسلامی است بسیار حساس و سرنوشت‌ساز است و دشمن روی انتخابات تحلیل می‌کند، امیدواریم که مردم در انتخابات خوش بدرخشند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه حفظ نظام به شرکت در انتخابات بستگی دارد، خاطرنشان شد: این انقلاب خون بها و امانت شهدا، رزمندگان، جانبازان، آزادگان و ایثارگران است باید با حضور حداکثری و انتخاب اصلح امانت داری کنیم.

 

* حضور حداکثری در انتخابات رأی اعتماد به نظام و سازوکار انتخابات است
حجت الاسلام «عباس بابائیان» امام جمعه امیرکلا 
در گفتگو با خبرنگار شبستان درخصوص اهمیت حضور در انتخابات، اظهار کرد: انتخابات یکی از ارکان مهم اقتدار جمهوری اسلامی است.
 

وی، انتخابات ریاست جمهوری را یکی از مهمترین انتخابات هر کشوری دانست و گفت: مردم در این انتخاب، سکان اجرایی کشور را برای چهار سال بدست کسی می دهند که اقتدار نظام را رقم خواهد زد و این از حساسیت بالایی برخوردار است.
 

حجت الاسلام بابائیان با تاکید اینکه دشمنان نظام چشم دوختند ببینند که چه مقدار از ملت ایران در انتخابات شرکت می کنند، خاطرنشان کرد: به فرموده رهبری(دامت برکاته) حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات رأی به جمهوری اسلامی است؛ رأی اعتماد به نظام و سازوکار انتخابات است.
 
 
امام جمعه امیرکلا، تاکید کرد: همگان برای به تصویر کشیدن شکوه اقتدار نظام پای صندوق های رأی بیایند.
 

 

* کانون های مساجد مازندران بستر ساز حضور حداکثری در انتخابات هستند
حجت الاسلام «رجب نعمتی قرا»، سرپرست ستادهماهنگی برکانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران نیز به خبرنگار شبستان گفت: با توجه به دغدغه های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پیرامون اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات،  کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تلاش کردند با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و برگزاری نشست های بصیرتی و روشنگری نیمه حضوری و یا مجازی بستر و فضای مناسبی جهت این حضور و مشارکت گسترده را فراهم کنند.
 

وی اذعان کرد: ناامیدی و یاس دشمنان و تسلیم شدن در برابر اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از آثاری است که مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات می تواند آنها را به ارمغان آورد.

 

حجت الاسلام نعمتی قرا گفت: مشارکت مردم در تصمیم گیری های سیاسی موجب تقویت پایه های اجتماعی می شود.
 

وی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات به دشمنان ما می رساند که این انقلاب پشتوانه مردمی دارد، ابراز امیدواری کرد مردم با حضور حداکثری خود کاری کنند که همه چیزهایی که موجب می‌شود یک کشور مقتدرتر و قدرتمندتر از امروز باشیم، تحقق یابد.

پایان پیام/286

نظر شما