شناسهٔ خبر: 47834939 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پنجره مهر؛

حماسه شکوه آفرین مردم همدان با مشارکت حداکثری

همدان_مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری دعای ندبه همزمان با شروع انتخابات در کل استان همدان و حضور پرشور تشکلهای دینی پای صندوقهای رای خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام محمد هادی نظیری در گفت و گو خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با شروع انتخابات در کل استان دعای ندبه باهدف استغاثه جمعی به محضر امام زمان عج اتفاق خواهد افتاد و از همان مکان پس از پایان دعای ندبه اعضای شبکه تبلیغی به پای صندوقهای رأی حرکت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم فردا ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ شاهد حضور بسیار حماسی و گسترده دشمن شکن ملت ایران در پای صندوقهای رأی باشیم، افزود: امسال به همت شبکه تبلیغی استان در مساجد و بقاع متبرکه و هیأت حسینی، تکایا و حسینیه‌ها برنامه‌ای ترتیب داده شده است که در کل استان و بخش قابل توجه‌ای در استان با برنامه ریزی های که صورت گرفته است دعای ندبه جامعه اسلامی در کنار هم قرائت خواهند کرد.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان همدان تصریح کرد: این استغاثه جمعی به محضر امام عصر عج اولاً ایجاد برکت و نزول رحمت الهی که قطعاً تحول دل‌های مؤمنین را به سمت حضور و مشارکت حداکثری به دنبال خواهد داشت و عطر معنوی در فضای جامعه طنین انداز خواهد شد.

وی تاکید کرد: جامعه ایمانی و اهل استغاثه ما به درگاه امام عصر عج رأی خود را در پیوند با مأموریت خود جهت بستر سازی برای ظهور امام عصر عج تعریف خواهند کرد و هرکس رأی را به صندوق خواهد انداخت نیت می‌کند که این رأی من در مسیر تحقق دولت اسلامی و جامعه اسلامی می‌باشد واین خود معنی مقدمات ظهور امام عصر را ایجاد می‌کند.

نظیری در پایان گفت: با این عمل یک رأی در افق تاریخ ارزش پیدا می‌کند و امیدوارم مردم در فضای اسلامی با هر عرق ملی و مذهبی یا هر عرقی به خاک و وطن که دارند خود را از این فیض عظیم به درازای تاریخ برای خود نام ونشانی ثبت نماید و سعی نمائیم این فرصت را به هیچ وجه از دست ندهیم.

نظر شما