شناسهٔ خبر: 47834900 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

یورو 2020

هلند 2 - اتریش صفر؛ لاله های نارنجی به مرحله بعد صعود کردند

تیم ملی فوتبال هلند در دومین دیدار خود در یورو ۲۰۲۰ موفق شد اتریش را از پیش رو بردارد و به دور بعد صعود کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، دیدار تیم‌های فوتبال  هلند و اتریش از هفته دوم گروه C مسابقات یورو ۲۰۲۰ امروز (پنجشنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه یوهان کرایف آمستردام برگزار شد و در پایان تیم میزبان موفق شد اتریش را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داده و مقتدرانه به صدر جدول برسد.  

ممفیس دپای در دقیقه ۱۰ توانست از روی نقطه پنالتی دروازه حریف را باز کند. دومفرایز نیز در دقیقه ۶۷ این دیدار موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند. 

خط و نشان هلند برای رقبا با پیروزی برابر اتریش و صعود به مرحله حذفی

ترکیب تیم ملی هلند:

مارتین استکلنبرگ، دنزل دامفریس، ماتیس دلیخت، استفان دی فرای، دلی بلیند، پاتریک فن آنهولت، مارتین درون، جورجینو واینالدوم، فرانکی دی‌یونگ، ووت وگورست و ممفیس دپای

ترکیب تیم ملی اتریش: 

دنیل باخمن، اشتفان لاینر، الکساندر دراگوویچ، مارتین هینترگر، آندریاس اولمر، کریستوف بامگاتنر، کونراد لایمر، ژاور شلاگر، دیوید آلابا، مارسل شابیتزر و مایکل گریگورتیش

در دیگر دیدار این گروه تیم های ملی فوتبال اوکراین و مقدونیه ساعاتی پیش به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم فوتبال اوکراین توانست با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست دهد. 

لاله های نارنجی با پیروزی امشب خود ۶ امتیازی شده و در صدر جدول قرار دارند. تیم های اوکراین و اتریش نیز هر کدام با سه امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفته اند. تیم فوتبال مقدونیه نیز با صفر امتیاز در رده چهارم قرار دارد.

نظر شما