شناسهٔ خبر: 47834652 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

مردم ولایتمدار کرمانشاه در انتخابات ۲۸ خرداد حماسه خلق می کنند

کرمانشاه- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد گفت: مردم ولایتمدار کرمانشاه در انتخابات ۲۸ خرداد حماسه خلق می کنند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در روزهای اخیر حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات وظیفه اصلی مردم بوده و مردم ولایتمدار کرمانشاه همانند دوران دفاع مقدس با حضور خود و لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب نقشه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

وی با اشاره به فعالیت شبکه‌های معاند برای دلسرد کردن مردم و بی تأثیر نشان رأی آنان، افزود: بسیاری از این شبکه‌ها عمدتاً از کشورهایی حمایت می‌شوند که تاکنون حتی یک انتخابات در آنجا برگزار نشده و واژه انتخابات و مردم سالاری دینی برای آنها مفهومی ندارد ولی اکنون به صورت ۲۴ ساعته برای دلسرد کردن مردم ایران برای حضور در انتخابات ۲۸ خرداد برنامه تدارک دیده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: هر کجا در مسیر انقلاب انسان جبهه حق را گم کرد باید نگاه کرد و دید دشمن کدام جبهه را مورد هدف قرار می‌دهد امروز انتخابات ۲۸ خرداد و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هدف دشمنان است که به فضل خداوند متعال و آگاهی مردم بصیر ایران این امر محقق نخواهد شد.

احمدی بیان کرد: هیچکس منکر شرایط سخت معیشتی در جامعه نیست اما قهر کردن با صندوق‌های رأی راه حل این مشکل نیست بلکه باید با حضور در انتخابات و انتخاب اصلح بر اساس معیارهای رهبر معظم انقلاب به تغییر وضع موجود کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید یک دولت جوان، جهادی و برنامه در رأس امور قرار گیرد، خاطر نشان کرد: رئیس جمهور بر اساس قانون اساسی نسبت به سایر قوا بیشترین اختیارات را داشته و وجود یک دولت جوان، جهادی و با برنامه به حل مشکلات کشور کمک می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تاکید کرد: اقتدار ملی، امنیت کشور و قدرت دیپلماسی دولت آینده در عرصه بین المللی با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اتفاق می‌افتد و امیدواریم خداوند متعال عنایت کند که حق امام خمینی (ره)، شهدا، انقلاب و اسلام را همانند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی انجام دهیم و به آنچه وظیفه داریم عمل کنیم.

احمدی تاکید کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفتند امروز جمهوری اسلامی ایران حرم است اما باید اضافه کرد دفاع از این حرم با حضور در انتخابات برای تمامی دلسوزان و عاشقان عزت اسلام و انقلاب و همچنین وطن دوستان واجب است.‌

نظر شما