شناسهٔ خبر: 47834637 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پیام باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به مناسبت 28 خردادماه و انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و شورا‌های اسلامی شهر و روستا

روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا پیامی صادر کرد.

صاحب‌خبر -
 
به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، این باشگاه به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا پیام صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

۲۸ خردادماه روز خلق حماسه ملی و فراگیر ایرانیان باغیرت و با همت برای مشارکت در سازندگی ایران اسلامی و درهم زدودن تحریم‌های ناجوانمردانه علیه مردان آزاده که به پای استقلال و آزادی کشور خویش نشستند و با تقدیم شهدا و ایثارگران فراوان به پای آرمان‌های خویش ایستادند. هجوم تبلیغاتی و رسانه‌ای شبکه‌های معاند و فضای رسانه‌ای دشمن که با مطالبات دروغین بذر یاس و ناامیدی می‌افشانند و امنیت پایدار و همبستگی ملی را نشانه گرفته‌‌اند از حرکات بزدلانه دشمنان ایران اسلامی است.

خانواده بزرگ باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در تکریم به جانفشانی شهیدان سرفراز، فداکاری پیروزمندانه ایثارگران، جهاد مخلصانه جانبازان و مقاومت شرافتمندانه آزادگان و همت پاینده مرد و زن ایرانی صبح فردا در خلق حماسه بزرگ حضور در پای صندوق‌های رای حاضر خواهد شد.

همگان را به حضور گسترده در این حماسه جاویدان دعوت می‌نماییم. قدم‌هایتان در مسیر استواری میهن و حضور در پای صندوق‌های رای مستحکم و پایدار باد.

وعده ما جمعه ۲۸ خردادماه
صندوق‌های رای سراسر کشور

روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما