شناسهٔ خبر: 47834616 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار: شعب اخذ رأی کنگاور ضد عفونی شد

کرمانشاه - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات شهرستان کنگاور از ضدعفونی کردن شعب اخذ رأی در این شهرستان خبر داد و گفت: در شهرستان کنگاور ۷۸ شعبه اخذ رای برای دریافت آرای مردم تعبیه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، «فرزاد الماسی» پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا با اشاره به آمادگی برای برگزاری انتخابات باشکوه در شهرستان، اظهار داشت: زمینه مشارکت حداکثری مردم فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات کنگاور در ادامه با اشاره به آغاز اخذ رأی از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۸ خرداد ماه، گفت: امسال به واسطه ویروس کرونا پایان ساعت اخذ رأی از سوی ستاد ملی کرونا ساعت ۲ بامداد شنبه تعیین شده است.

وی از شهروندان درخواست کرد تا در ساعات اولیه اخذ رأی به شعب مراجعه و رأی خود را به صندوق بیاندازند، اضافه کرد: صندوق‌ها به گونه‌ای چیده شده تا فاصله ناظران و صندوق‌ها و همچنین فاصله در صفوف شعب اخذ با فاصله‌های استاندارد تعیین شده همخوانی داشته باشد.

الماسی با اشاره به ضد عفونی شعب اخذ رأی، ادامه داد: ماسک و مواد ضد عفونی نیز برای استفاده مراجعه کنندگان پیش بینی شده است.

وی در ادامه گفت: پس از احراز هویت، رأی دهنده کد نامزد را وارد و پس از رؤیت عکس و اسامی نامزدهای مورد نظر خود رأی می‌دهند.

فرماندار کنگاور اضافه کرد: داشتن شناسنامه و کارت ملی از الزامات رأی دادن در شعب اخذ رأی است.

سیزدهمین دوره  انتخابات ریاسیت جمهوری و ششمین دوره شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خرداد در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

در این انتخابات یک میلیون و ۵۷۷ هزار و ۶۳۹ کرمانشاهی حق رای دارند که از این تعداد ۷۸۰ هزار و ۳۲۲ نفر زن و ۷۹۷ هزار و ۳۱۷ نفر مرد هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

نظر شما