شناسهٔ خبر: 47834602 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

کاظمی در گفت‌وگو با آنا:

بیشترین دغدغه امام برای محرومان بود/ صاحبان اصلی انقلاب مستضعفان هستند

سخنگوی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: سیاست‌های دولت روحانی آسیب‌های زیادی به رابطه نظام سیاسی کشور با طبقه محروم وارد کرده و باعث کاهش مشارکت این قشر در انتخابات شده است.

صاحب‌خبر -

محمدصادق کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سیاست داخلی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با بیان اینکه نکته اول فرمایش رهبری خطاب به طبقه محروم جامعه است، اظهار کرد: قشر مستضعف و محروم نباید در تحولات و هیجانات سیاسی فراموش شوند و رهبری با مورد خطاب دادن طبقه محروم خواستار این شدند که این قشر به میدان بیایند و در انتخابات شرکت کنند تا کشور دست دشمنان نیفتد.

سخنگوی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه پیام دیروز رهبر نشان‌دهنده یک دغدغه و ناراحتی برای بی‌توجهی به قشر مستضعف جامعه بود، افزود: رهبری تأکید کردند که آرای قشر مستضعف و محرومان به دلیل گله‌مندی‌هایی که وجود دارد کاهش پیداکرده و این موضوع باعث ناراحتی ایشان شده است. در تفکر امامین انقلاب تأکید شده که صاحبان اصلی انقلاب مستضعفان هستند و اگر آنان از صندوق‌های رأی قهر کنند، پشتوانه نظام لطمه می‌خورد.

سخنگوی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی افزود: سیاست‌های دولت روحانی آسیب‌های زیادی به رابطه نظام سیاسی کشور با طبقه محروم وارد کرده و باعث کاهش مشارکت این قشر در انتخابات شده است. مردم از شرایط اقتصادی موجود گله‌مند هستند و مقصر اصلی وضع فعلی، روحانی و جریان همفکری وی است.

کاظمی اضافه کرد: زمانی که هاشمی رفسنجانی به دنبال اجرای سیاست‌های توسعه در کشور بود، مستضعفان زیر چرخ دنده‌های توسعه در حال له شدن بودند و این آقایان می‌گفتند به‌زودی شرایط کشور درست خواهد شد.

وی با بیان اینکه روحانی و جریان اعتدال همسو با تفکرات هاشمی هستند، گفت: این آقایان حاضر به همنشینی با مستضعفان نیستند و سیاست‌های غلط‌شان به انقلاب اسلامی و نظام سیاسی کشور ضربه وارد کرده است.

سخنگوی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه در دهه هفتاد اعتراض‌ها و آشوب‌هایی در کشور شکل گرفت، بیان کرد: طبقه مستضعف برای اولین بار در دهه ۷۰ به ساختار سیاسی بعد از انقلاب اعتراض کردند و این در حالی است که امام بیشترین دغدغه‌اش برای مستضعفان بود.

کاظمی با بیان اینکه امیدوار هستم که با تغییر تفکر حاکم بر کشور مشکلات مستضعفین حل می‌شود، افزود: بیشترین دغدغه امام برای محرومان بود و اگر کاهش مشارکت رخ بدهد موقتی خواهد بود اما نتیجه سیاست‌های غلط دولت روحانی است.

انتهای پیام/۴۱۶۳/پ

نظر شما